OOO

Khamis, Mac 08, 2012

Jangan Lupa Tonton Rancangan Apa Kata Wanita Di TV 1

Assalammualaikum



 Pernah tak anda menonton siaran Apa Kata Wanita di RTM 1?
Rugilah kalau anda tak pernah tenguk, sebab ini adalah rancangan khas untuk wanita-wanita tak kiralah anda single ataupun dah berkawin.  Rancangan bual bicara (talk show) memaparkan tentang isu berkaitan dengan wanita, banyak info, jadi motivasi jugak sebagai suri rumah untuk menjana pendapatan sendiri.

Dihostkan oleh Zamzarina Zambri seorang yang telah lama berkecimpung dalam dunia penyiaran.  Rancangan Apa Kata Wanita di siarkan setiap Ahad secara langsung (LIVE) pada jam  3.00 petang di TV 1 dan siaran ulangan pada hari Jumaat jam 1.00 tengahari di TV2.

Rancangan Apa Kata Wanita ini di mengacarakan oleh Zamzarina Zambri seorang yang telah lama berkecimpung dalam dunia penyiaran. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang rancangan ini korang boleh ke FACEBOOK  APA KATA WANITA...Zamzarina (TV1).
Jangan lupa LIKE yer 

Zamzarina berpengalaman luas dalam mengacarakan rancangan bual bicara sejak hampir sedekad lalu beliau menyertai RTM. Beliau juga seorang wartawan penyiaran di Bilik Berita TV, RTM dan pernah menerbitkan rancangan pemberitaan dan program majalah tv. Kini beliau ditugaskan mengetuai meja Wanita di unit berita tv.
 sempat bertentang mata dan berbual sebentar dengan beliau masa gi event  promosi rancangan Juara Resepi Sri Kulai di TV 1 tahun lepas

Jangan tak tau Zamzarina ada gak blog tau. Kalau nak tenguk blog beliau bolehlah klik http://www.zamzarinazambri.blogspot.com.

Jangan lupa saksikan rancangan ini pada setiap Ahad Jam  3 Petang di TV1

7 ulasan:

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...