OOO

Jumaat, Julai 03, 2009

Cuti 3 hari

Cuti berbloglah untuk 3 hari..nak gi ke kota bharu lepas subuh pagi esok......adik suruh jadi co driver nak hantar anak dia gi ke politeknik kok lanas......

Suami dan anak-anak dah jalan ke serting pukul 8.00 malam....semuga mereka selamat sampai..risau jugak jalan malam-malam......anak buah di jay bee nikah dengan orang serting...mereka berkumpul kat rumah adik ipar di felda serting.....akak tidur seorang-seroranglah malam ni.....

Doakan akak selamat pergi dan selamat kembali...kepada member blog di pantai timur....janganlah masa mencemburui kita...takut tak sempat nak jumpa..akak memang nak jumpa dengan member belah pantai timur ni...bukan senang nak gi tau...jauh bebeno..harap jumpa lagi ye..miss you all...

11 ulasan:

  1. hati-hati memandu. selamat ke destinasi dan selamat kembali.

    BalasPadam
  2. hati hati la kak ina
    semoga selamat pergi & selamat sampai

    BalasPadam
  3. Moga akak slamat sampai ek..
    Nanti kalu sampai call fiza k..dah ambik kan no fon fiza??
    Xpela fiza bg lagik skali kot2 akak lupo salin..hehe 0133610203

    BalasPadam
  4. Assalamu 'Alaikum!
    Selamat pergi dan selamat kembali.

    BalasPadam
  5. assalamualaikum kak ina. hehe dah tau kak ina ada di sini, kakchik saje je nak tinggalkan komen. tenkiu ya kak ina dtg jumpa kakchik di gerai oum. betul kata fiza, tak puas sembang.

    BalasPadam
  6. kak ina..

    selamat pergi dn pulang okeh

    BalasPadam
  7. selamat pegi dan selamat kembali..k.ina

    BalasPadam
  8. slm akk..bila nk update crita prjalanan kt Klate ni?hee..same2 akk.waa..jauh ole2 dr Klntn ke India 2.hehe..Akk pun thans sudi jmpa sy,ada kesempatan jmpa lg lain kali.Well..suka tgk akk masak mcm2.

    BalasPadam
  9. AndA dApAT aWaRD sILa KuTIP Di BlOg SAyER yErK...

    BalasPadam
  10. oh.. akak ke kota bharu ya.. klu jumpa blogger pantai timur.. kim salam ya, bebaik memandu semoga akak selamat pergi dan selamat kembali

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers