OOO

Isnin, Ogos 24, 2009

Lagi gambar di davengare, india


Semalam gambar yang tak menarik kan...
Bila tenguk tempat yana belajar..senang rasa hati..nasib baiklah college dia lawa..dan tak ada binatang ekor pendek berkeliaran di sana sini..

Kat dalam kolej...

.senang hati akak bila tenguk suasana kat kolej ni...

Dewan makan

pak polisi

kereta polis

ke barisan...

seronoknya mereka di balai polis di sana

Kat sini tak ada binatang tu....

Kat bandar ada jugak jual reebok

Ada jugak kedai lawa

Makan dan minum okey kot kat sana...

Bila tenguk muka student malaysia ni semua....macam tak ada masalah aje...akak aje yang terlebih...

13 ulasan:

  1. waaa...x balik raya la ekkk..sob!sob! kak ina..kalo still nak baca blog lyn..anto email kak ina kat katak_78@yahoo.com...lyn dah private kan..

    BalasPadam
  2. salam kak ina, alhamdulillah elok je anak akak kat sana. bila duk kat perantauan ni kawan2lah sedara dan bagai adik beradik...

    akak, daging unta tu kami beli kat kedai daging kat sini...tapi tak selalu ada...walau pun unta bersepah2 disesetengah tempat sampai jadi masalah...

    BalasPadam
  3. selamat berbuka k.ina! (dah berbuka punya...!) mesti yana rasa sedih sbb 1st time berpuasa dan akan berhari raya di perantauan. masa ni lah teringat suasana kat kampung... k.ina jgn sedih sgt! dia ok tu kat sana. kawan2 ramai..

    BalasPadam
  4. Salam,
    Kak Ina..takkanlah pihak kolej nak biorkan 'oink oink' berada di kawasan mereka sewenang wenangnya..he he he..
    India pun kan ramai Muslim. Mestilah mereka sensitip jugak.

    Kat kawasan perkampungan mungkin biasalah jumpa OINK OINK ni..

    Kak ina cadang nak masak apa lak hari ni?

    smile..

    BalasPadam
  5. Akak,selamat berpuasa..ohh anak akak x balik raya yer.huhu..mesti sedih.adik saya yg blaja kt miri pun x balik raya ni.terasa jugak kesedihan tu.

    akak,anak akak belajar dlm bahasa apa??english atau terpaksa belajar bahasa tamil?saya suke tgk keta polis tu.klasik sungguh nampak.terus terbayang cerita tamil.hihii...

    BalasPadam
  6. selamat bpuasa kak ina...lama tak jengok blog akak. Jangan risau sangat pasal anak akak tu...pandailah dia duduk tmpt org lgpun semua nampak ok je.

    BalasPadam
  7. kak ina... relaxlah :P jangan risau sangat ok...

    * saya dah pernah rasa cam yana rasa masa saya seusia yana tu :P belajar di rantau orang - yang penting ada rakan2 se negara :)

    * mula2 je rasa kekok tapi dalam sebulan saya yakin yana dapat sesuaikan dan gembira :)

    * jangan tersangkut mamat Davengare dah ler eekkkk (nasib baik saya sangkut orang Malaysia masa belajar hehehehe)

    BalasPadam
  8. salam cutefrog..akak dah hantar email kat kamu..

    salam suzi..betul kata kamu tu..bila dah duduk jauh kena pandai bawak diri..o..tak tahu pulak kat sana byk unta..ingatkan banyak kangaroo aje..

    salam azita..hati se org ibu mana boleh tak sedih bila anak tak ada di pagi raya..tapi demi masa depan...terpaksalah terima dengan penuh rela dan redha..semuga beliau selamat di sana.

    BalasPadam
  9. salam ashley..yana pun kata binatang tu byk kat ceruk kg...hari-hari fening nak msk apa..tapi bila gi rumah member cyber dapatlah idea..


    salam naddiea..bahasa penghantar bahasa inggeris..bahasa yang lain tu utk memudahkan mereka berkomunikasi dengan penduduk kat situ...mestilah sedih..tapi apa nak buat..redha ajelah..

    salam nurie..ala jenguk sekali sekala pun tak apa..jangan tak jenguk langsung udahlah..

    BalasPadam
  10. salam umi_e..yelah..tapi mungkin masa kamu tu gi tempat yang best..akak tgk tpt yana ni ..akak yang risau..

    satu hari (entah bila)kena gi tenguk jugak..barulah puas hati..yang penting kena pandai jaga diri..

    BalasPadam
  11. doakan agar dia tak tersangkut kat sana..tersangkut mamat malaysia cam kamu lagi bagus..

    BalasPadam
  12. agak-agak, sha ruk khan ada tak mai kat hospital ni.

    BalasPadam
  13. salam geraugebang...mana standard srk dtg situ..tapi tpt yana ni hospital swasta..lagipun jauh dari mumbai/bolloywood tau.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers