OOO

Khamis, Oktober 01, 2009

Eid Mubarak 2009 di India

Memang banyak gambar raya kat sana...kalau sape nak tenguk..tenguklah...akak letak sebab nak jadikan kenangan....

  Pelajar dari mysore naik keretapi....stesyen keretapi di mysore


rebut jangan tak rebut

best friend yana posing atas katil dlm koc
 
yeaaa dah sampai

 student dari belgaum, india baru sampai..mereka naik bas dari sana

pak guard yang handsome (ada sape yang berminat)

banner mengalu-alukan kedatangan pelajar dari tempat lain

nak buat hiasan ketupat dari kertas

yeeee dah jadi..

budak cina pun rajin menolong (atau kena paksa)apa yang penting..kerjasama

dah siap kenalah pastu kenalah gantung 

 sukernya mereka ni..akak pun suker..

ambil gambar kenangan beramai-ramai

pagi rayer kena potong ketupat segera

kutbah dan sembahyang rayer (berapa banyak airmata yang tumpah bila dengar takbir raya)


tiga sahabat baik se rumah semasa di ktt ..akhirnya bertemu walaupun sekejap.kenapalah mira tak janji pakai baju biri..barulah sehati sejiwa...

baju raya yana...aduhai anakku

encik khair abdullah dan cik syarifah akmar bersama dif terhormat


Makan time

 apa yang di makan oleh yana dan member dia

geng kueh mueh...

ramai jugak student malaysia kat sana..jadi akak pun tak susah hati..


ada jugak puding roti...chef besar

koir lagu raya  dari kolej dental di davengare

pelajar dari kolar, india (entah kat mana..akak tak tahu..sape nak tahu gi cari map india ek)


dari salem

  dari pondicherry

 mysore 
 
pelajar lelaki dari melaka manipal

melaka manipal - pelajar perempuan

MANGALORE~

 davangere

 dari davangere jugak
 
.ramai pelajar perempuan dari lelaki kat kolej davangere

 Pelajar dari davangere-ada lagi gambar yang pelajar yang lain..takut kang ada yang jemu nak tenguk..

  gambar dekat  hostel

yessss akhirnya dapat beraya di india

 bila nak balik terasa sedih bila nak berpisah...pelajar dari belgaum nak balik dah..


bye..bye...tenguklah bas kat sana..tak apalahkan..jangan jalan kaki udahlah


pelajar dari manipal pun nak balik...nangis tu perkara biasa bagi orang perempuan


pelajar dari kolar..pun nak balik..
.
akhirnya keadaan seperti biasa semula..tiada  raye kedua....sampai sebulan...cuma ada raya  pertama .kat india mana ada cuti hari raya..terima kasih sekali lagi buat member yana..terutama Imanul Hassan, Amira, Apan, Aten Chan , Redza, Nurul Hamidah dan Yana.

2 ulasan:

  1. seronknya
    tp sedkit sedey
    hasni lak terasa sedey tgk dorg beraya kat sn
    mest akak pon sayu katn tgk yana dlm gmbr je
    tp xpe
    pnglmn manis y xkn yana kalu dia masih di malaysia
    she is the best;-)

    BalasPadam
  2. beraya di perantauan mmg sayu tapi kalau ader kengkawan, insyaAllah terubat sedikit rasa rindu..

    p/s en khair tu kawan saya yg kena posting di India..kesian jugak kat die..:)

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers