OOO

Isnin, Oktober 05, 2009

Dapat gift

 Dapat parcel dari N9..ala dari orang yang terror buat roti kat alam cyber.
 .rasanya semua dah tahu kan sape gerangan dia ni...dia bagi akak span serbaguna..kalau nak bersihkan segala kekotoran..gunakan air sahaja...yang geli hati tu akak mula-mula tertanya-tanya nak buatlah dengan span dia..suami dan anak-anak pun sibuk meneka untuk apalah span ni...yelah kat bungkusan tulis jepun ..manlah akak tahu..
 .lelama akak call aje si ros..barulah dia terangkan apakah kegunaan span ni..semua gelak bila akak bagi tau....si imran siap bagitau nak gunakan span buat mandi..dia ingat span nak gosok badan...pastu dapat pulak fm bentuk sushi...terima kasihlah ros sebab bersusah payah bagi akak gift dari jepun...

2 ulasan:

  1. salam kak ina...
    seronokkan bila dapat sesuatu dari seseorang...tak kiralah apa hadiahnya..rasa amat dihargai..

    BalasPadam
  2. nyampah la akak ni asyik dapat gift aje. Apa kata akak anto la kat kita apa-apa. sepit baju ke, sudu plastik kfc ke. ye kak yer

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers