OOO

Selasa, Oktober 13, 2009

Jumpe Min dari Bentong

Semalam gi gath dengan member yang turun dari Bentong...dah lama dah rancangan ni di atur...tapi ashik tertunda...akhirnya semalam gilah jumpa dia kat alpha angle, wangsa maju...janji dengan dia pun sebab nak bagi barang yang ros kirim...janji dengan kak intan dan inahar....ajak ct delima..anak dia demamlah pulak...ajak amy german..dia bzzz...ada hal...


Bila cik min call bagi tau dah sampai dah kat situ...akak belum siap lagi....pasal janji pukul 12.30 tgh hingga kul 1.00....kebetulan my manager balik...ajak dia join...min dah tunggu kat restoren nando's...bila akak sampai..kak intan dan inahar belum sampai...

apalagi pot pet pot petlah kami berdua..tak lama kak intan sampai....min dangan hb dan 2 orang anak perempuan dia...donat tu min yang belanja...tapi perut udah ketat..tak leh isi...ambil gambar ajelah...

 
 masa ni inahar dah sampai...akak masih lagi pot pet  pot pet......entah apalah tu akak gebang sampai kak intan dan min tersenyum riang.......aiseyman...gambar tak leh uploadlah..nanti akak sambunglah

2 ulasan:

  1. wakakakak..sampai xleh upload dah gambo2 tu kan kak..mana taknya..mak buyung jek dah berat..mana larat nak loading lagik...

    BalasPadam
  2. wah seronok korang semua dpt jumpa2...

    mesti byk gambar ni ye kak ina sampai pc pun dah penat nak upload hihihi...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers