OOO

Isnin, Oktober 05, 2009

Maafkan mak ye...Untuk Anakku Muhammad Firdaus -

Mak sibuk berjalan ajer...sampai hari jadi anak pun tak ingat.....maafkan mak ye Firdaus...mak terluper langsung...Firdaus pulak tak ada sebab  gi khemah kerja anjuran kolej dia kat Port Dickson
Walaupun mak belum sempat buat atau beli kek...mak nak bagi ucapan jugak buat firdaus..sempena ulang tahun firdaus semalam 4hb. Oktober 

 Masih mak ingat lagi macamna mak bersalinkan kamu  21 tahun yang lalu..
Semuga anakku berjaya dalam pelajaran...dapatkan habiskan pengajian dan lepas tu ambil ijazah pulak..sebab sekarang ni susah kalau tak nak belajar tinggi-tinggi....sebab tanpa ilmu kita akan di pandang hina...dan tak akan dapat kerja yang bagus...dan bila tak ada kerja yang bagus tak ada pulak duit..sekarang ni tadak duit pun orang tak suker

Lagi satu berkawanlah dengan orang yang baik....nanti Firdaus  akan jadi baik jugak...jangan hisap rokok...jangan hisap benda tu...jangan merempit..

Ingatlah  anakku...seorang ibu akan mendoakan anaknya sampai akhir hayat.

....semuga firdaus akan dapat jodoh yang baik...dapat pekerjaan yang baik... ingat ????? jangan tinggalkan solat dan ingat ibubapa.  Tanpa ibubapa Firdaus tak kan ada di dunia yang penuh pancaroba ni...

11 ulasan:

  1. hari lahir firdaus sama hari lahir mama cikmin...

    selamat hari lahir firdaus..moga jadi anak yg soleh...taat pada ibu bapa...rezeki murah yg berpanjangan...

    BalasPadam
  2. Sayu nya rasa hati bila seorang ibu meluahkan rasa hati. Semoga apa yang di ucap dan di harapkan dari seorang ibu itu akan termakbul jua..Aminnn

    Selamat Ulang tahun FIRDAUS... semoga apa yang di impikan apa yang di hjatkan akan tercapai..InsyAllah

    BalasPadam
  3. salam kak

    hepi besday buat adik firdaus...moga pnjg umur murah rezeki..ingat pesan mama yea..

    BalasPadam
  4. hehehehe...thx to auntie2 yg wish kt sye..hehehe...biase la mak kan org sentimental...msti ayat bunge2...adiah2 xder ke utk sye...hahahaa..anyway thx again..-Firdaus-

    BalasPadam
  5. HAPPY BESDAY FIRDAUS..

    semoga manjadi anak yg soleh

    BalasPadam
  6. hp belated bday utk firdaus.dh beso dahh!! jd anak yg soleh, ingat kat ibu dn ayah sampai akhir hayat ye!!

    BalasPadam
  7. syahdu plak baca entry kak ina ni...anyway, happy birthday buat firdaus...semoga menjadi anak yang baik seperti yang kak ina harap.

    BalasPadam
  8. hehehehe...
    byk gak yg wish2 jdi ank soleh...
    lom smpai seru lgik la auntie2 skalian...(nmpk sgt sye nie nkl :p)
    anyway thx to auntie2 yg sempoi glew wish kt sye...-Firdaus-

    BalasPadam
  9. salam relyza...aduhai betul ker mcm tu..akak ni memang sentimental orgnya...minah jiwanglah katakan..



    salam cik min..ye ker..boleh jadi ganglah mcm ni..


    salam cik min...semuga anak-anak kita semua akan berjaya di dunia dan di akhirat...doakan ajer yang terbaik untuk anak-anak kita..

    BalasPadam
  10. salam zura...tq ye..


    salam yanmie..terima kasih..

    salam ain..memang besar pun dari akak..semuga doa seorg ibu di perkenankan oleh allah swt..tapi doa saje tak mencukupi..usaha pun penting jugak..betul tak..

    salam nurie..semuga apa yang akak doakan menjadi kenyataan..

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers