OOO

Rabu, Oktober 21, 2009

Pertunangan

Dah lama dah majlis pertunangan anak buah kat kelang ni..walaupun dah basi akak nak letak jugak untuk  kenangan...tenguklah tarikh tu...hari raya ke 6..
Dulu masa merisik suami akak jadi wakil pihak perempuan...masa bertunang abang mansur (biras yang sulung) pun jadi wakil..taklah suami akak gugup..
Kakak ipar (isteri abang mansur) sekarang ni dah pandai buat kek lapis sarawak...dia tinggal di jay bee

 Dia promosilah kat umah adik dia...alahai pakallah akak tak berapa minat nak buat..sebab kat umah ni tak berapa laku..
 wah kakak (nama panggillan)...cantiknya bulu mata kamu ni... ada kilat-kilat..
Antara hantaran dia....puding ni..cantik kan..kakak ipar tempah ajer..
Dah jadi trend hantaran letak coklat sedap ni..
Cc pun dah macam jadi musim jugak..yang diatas semua dari pihak perempuan..
hantaran yang ni jadi perhatian.dari pihak lelaki....kami ingatkan tipu...rupernya betul...tapi takut nak makanlah..serammmmm gadang bebeno
 
...tak tunang lelama..(duit dah cukuplah tu) mula-mula pihak lelaki nak  bulan disember..tapi jika ada rezeki mak ayah dia nak gi haji...di tunda pada bulan mac tahun depan...
tak merasalah kakak nak ada ibu dan bapa mertua sebab semuanya dah meninggal..dapat kakak dan abang ipar ajerlah...
macam biasa bergambar kenangan dengan bakal pengantin
bapa mertua dengan besan...semua kerabat dari biras kakak ipar..fil tu bukan melaram tau.dia baru lepas operate mata...kena pakai spek hitam macam mak akak jugak...
ayam goreng cara macam ni memang best..cepat ajer habis...makan dengan nasi beriani...ada daging, acar dan papadum..
ada jugak laksa..habis majlis kami beraya kat umah adik ipar di tudm subang...lepas maghrib balik umah...

10 ulasan:

  1. cantiknya org yg bertunang tuh

    BalasPadam
  2. kak, akak ni banyak sedara bebenor ek. Semedang bertunang ngan kahwin ek. Makin bertambah sedar akak.

    BalasPadam
  3. wah!!!macam2 yang menarik dalam majlis bertunang tu...ima memang suka tengok hantaran2 ni...

    BalasPadam
  4. selamat bertunang buat anak buah akak...

    BalasPadam
  5. I already nang urs.Kindly nang me too.I want to click ur nuff ads but no ads showing

    http://innit.nuffnang.com/view.php?id=138366

    BalasPadam
  6. cantik pompuan yg bertunang tu,...
    semoga ke jinjang pelamin...

    BalasPadam
  7. Forevo rosher..
    Skati je eja..
    ahaha..
    Sedap ooo...
    (^_^)

    BalasPadam
  8. salam atty's..mestilah cantik sebab bayar upah tkg mekap..klu mekap sendiri tak tahulah camna..tapi klu dah lawa tu tak mekap pun lawa kan..



    salam geraugebang..apa tak ramai..adik beradik hb aje ada 11 orang..anak buah..cucu saudara...bertambah sedar apa ek??tak fahamlah..

    salam ima..akak pun suker tgk hantaran..

    salam aishah..majlis dah lamalah..apa-apa pun tq bagi wish tu..

    BalasPadam
  9. salam eyriqazz.sama-samalah kita nang ye..dan sama-samalah kita klik mengklik..terima sudi datang sini..


    salam liyana..alahai sama pulak nama yang hujung dengan anak akak..mestilah cantik..kalau tak cantik tak adalah org nak..


    salam sah90..apa-apa ajelah ejaer
    coklat tu..akak pun tak tahu nak eja yang betul..

    BalasPadam
  10. ahaha..
    Kalau nak eja betul kenalah tgk betul2 gambarnya
    (^_^)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers