OOO

Isnin, November 16, 2009

Ninja Flash Mob in conjunction with NINJA ASSASSIN

Hari Sabtu gi ke Sunway Pyramid...aduhai jalan jem giler...kan hujan petang tu...nasib baik akak ikut jalan kena bayar tol...kalau guna federal highway ....masak di buatnya..
Sampai awal ...tapi nak cari tempat nak  ambil hadiah tu tak jumpa..nasib baik ambil no hp orang yang nak bagi hadiah...rupernya dekat republic...tempat pelancaran x pax..tempat kenangan...sebab gi situlah akak menang blackberry...
sampai kat pintu nak keluar jumpa dengan fana http://alamfanacinta.blogspot.com/..dia pun menang jugak..lepas ambil goody bag..imran nak tenguk ninja...bukan ninja betul pun..ninja palsu
ada pulak soal jawab tentang ninja assasin ni...dah rezeki akak...akak pakai taram aje jawab soalan...betul pulak tu....dapat lagi 2 tiket utk 4 orang...dah dapat lagi 1 tiket untuk 2 orang...jadi jumlah 6 orang.....bolehlah gi satu keluarga
 lepas tu ada tarian..remaja cina semuanya..tenguk budak lelaki tu ..pakai kain perempuan...
seronok menari sampai kasut tercabut 
nak tahu apa isi goody beg yang akak menang
 ..ada t shirt..imran dah pakai ..tak sempat nak ambil gambar.yang lain note book...key chain dan lain-lain

7 ulasan:

  1. sempat lg akak amik gmbr kaki tu..hahhaa..kelakarlah kak ina nie

    BalasPadam
  2. Bestlah Kak Ina ni. Ada ong. Main taram jawapan pun leh betul!

    BalasPadam
  3. salam kak ina...amboi dapat hadiah lagi ye!!

    BalasPadam
  4. Tahniah ina...seronok bila menang sesuatu kan?

    BalasPadam
  5. acik suker citer ninja...
    citer kung fu...lelawan terbang2 gitu..heheh

    BalasPadam
  6. salam..amboi kak menari sampai lucit kasut2 ......saya kalau menari dalam bilik ja berani....kat luaq maluuuuu....

    BalasPadam
  7. salam yanmie.kebetulan terjadi di depan akak..akak snaplah..

    salam mamafami..cuba nasib ajer tu..alhamdulliah betullah pulak..


    salam ima...rezeki...ambil ajerlah..


    salam aNIe..kdg-kdg anak krg..mak terlebih sudah..

    salam achik..wah camtu lehlah tgk cita ninja ni nanti..

    salam alimaz..kalau akak pulak setakat menari kat dalam umah bolehlah..tkt nak menari kat luar..malu seh..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers