OOO

Selasa, November 17, 2009

Tahniah Cik Min


Alhamdulliah selamat akhirnya.....semalam jumper min lepas pondok tol highway karak..nak bagi biskut tart nanas yang dia tempah dah lama dah...baru siapkan malam isnin...nasib baiklah sempat dia makan..(taklah baby dlm perut keluar air liur nanti)..masa mula order akak tak sempat buat sebab abah masuk ijn.
Masa jumpa tu..... min dalam perjalanan nak ke naluri...nak jumpa Doc K (doc ni yang akak check masa mengandungkan imran..masa bersalin Doc Zana) ...katanya dah ada resa....bila sampai kat situ dah bukak 2 cm (sorrylah min kalau silap)...doc suruh msk wad...min boleh minta balik ke Bentong...sampai ajer kat pintu umah..... sakit dah tak leh tahan...berpatah balik kat Naluri di Wangsa Maju...padahal pagi tu min dah bawak  beg dah...sabo ajerlah...
Akak dah suruh dia msk wad pagi tu....ambil epidural (penahan sakit)...dulu RM450.00(8 tahun dulu) sekarang dah RM800.00 ..oleh sebab bila dia sampai balik dah sakit sangat..tak sempat epidural (doc K tak berani..mungkin ada hal lain kot)terus keluar ikut tingkap..bersalin pukul 10.13 malam dan berat baby 2.7kg..sabo ajerlah bila operate kat tempat swasta ni...apa nak buat ..benda dah jadi kan min...adusss jangan marah ek akak membebel ni min...

Tahniah ek  Min

1 ulasan:

  1. owwhhh...cesarean ke..?? apa2 pun yg penting semuanya selamat kan. Tahniah cikmin!!!!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers