OOO

Khamis, Disember 24, 2009

PREVIEW SCREENING SHERLOCK HOLMES


Bila dapat e mail..bagi tau dapat tiket preview screening ni...si Ira yang rasa seronok sesangat....dia yang suruh akak buat N3 pasal SHERLOCK HOLMES ni kat Nuffnang dulu..minat bebeno anak akak dengan cerita cam ni..tiket free mestilah pergi kan...kesian pulak kalau tak pergi...tak lama lagi dia kena kurung kat dalam asrama..

Pergi dengan Firdas dan Imran ke sini..mereka lepak sambil main bowling...dengan member-member Firdaus...tapi sakit tengkok akak bila duduk depan...apa nak buat ...dah nasib...


Sherlock Holmes (Robert Downey Jr.) and Dr Watson (Jude Law)....memang bestlah cerita ni...kelakar..dan akak suker bila sherlock holmes dapat menyelesaikan misteri....
jarang akak keluar malam dan balik lewat malam...tapi tak apa..anak akak ada jadi bouncer.

Terima kasih Nuffnang bagi akak tiket free ni...

4 ulasan:

  1. saya hutang anak2 nak pi tengok avatar. sampai la ni tak terbawak2. sian depa. sampai dh nak naik sekolah dah.huhu

    BalasPadam
  2. salam ain..bawak ajerlah...kan ke N9 pun boleh drive..takkan kat Jay Bee tak lepas..hi..hi..

    BalasPadam
  3. hehe...best eyh cite ni...saya nak buat entry tapi xjumpe plak tag die kat cheeserland...terus malas...

    BalasPadam
  4. salam mr bean..memang seronok tgk cerita cam ni..akak suker..jangan malas au..nanti payah nak dpt iklan dari nn.

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers