OOO

Khamis, Januari 21, 2010

Kau Pergiiii.....

Selepas 2 minggu bercuti sampailah masa Yana kena balik balik ke sana...sekejap aje masa berlalu...pejam celik..pejam celik...dah sampai hari dia kena balik....
Hari Isnin petang kami hantar Yana ke KLIA..tapi kena ambil imran kat sekolah dulu...masa nak isi minyak kat Shell di Gombak akak perasan lampu bateri menyala...suami akak gi check...macam payah aje rnak bukak bateri...akak suruh ajer ke bengkel...bila check bateri ada problem..aduhai..risau nak balik ke rumah semula..takut jalan jem.
kat bengkel kereta..aduhai..risau jugak hati..takut lambat..
Terpaksalah berpatah balik kat umah....nasib baiklah dekat bengkel dengan umah...kenalah tukar kereta kecik...Russhdi tak leh join ...tak muat...jalan nak ke Kuala Lumpur memanglah jem..orang balik kerja..redah ajerlah..sampai kat KLIA pukul 7.00 lebih.
Hello..kat mana...kitaorang nak check in ni...
Sibuk call member yang sama-sama nak balik...ada 10 orang semuanya (kalau tak silaplah) nasib baik ada 3 orang budak lelaki jadi body guard. Bila check in..lega ...berat beg baru 21kg..kalau lebih dari 25kg kenalah bayar..daripada bayar...... baik akak pos.

Akak senyum kali ni...tak sedih lagi...ala India dengan Kuala Lumpur bukannya jauh sangat kan (3 jam) ...memanglah tak jauh...dari Bangalore ke Davengere tu yang jauh....(6 jam beb).

sempat lagi tu bergaya suruh kita orang ambil gambar..naik flight pukul 10.00 malam..sampai kat Davengare hari Selasa pagi dalam pukul 9.00 lebih... dia sms bagitau..alhamdulliah selamat sampai balik kat sana.
belajar rajin-rajin...miss and love u Yana..

18 ulasan:

  1. meggi takde ke kak?biasnya meggi n pelajar tak dpt dipisahkan...

    Ada Apa Dengan BeautifulNara

    BalasPadam
  2. 3 jam je ke kalau ke India...? Hehehe...dekat lah kiranya tu...

    Banyaknya barang yang dibawa utk bekal...hehehe...semoga Yana selamat sampai & sihat selalu di sana...

    BalasPadam
  3. semua adalah mknan
    haha
    memg gitu la feelnya kan kalu blaja jejauh ni

    BalasPadam
  4. Wah byk btul stok mknan yana kat sana.erm utk 5 bulan ke makcik?

    BalasPadam
  5. kalau budak ober-c balik bercuti, balik semula ke sana mesti bwk stok mknan byk2. saya dulu gitu gak. kejap je 2 minggu dah berlalu ye...

    BalasPadam
  6. amboii byknya ration!!! stock utk berapa lama tuuu???

    BalasPadam
  7. Ingatkan aper la yg Kau Pergi tu.. upernyer yana dah nak pg saner balik dah!!.. banyak nyer stok!.. he3x..

    BalasPadam
  8. salm kak. hehehe nampak penuh dgn makanan je beg yana tu.
    macam dekat je m'sia ke india kalau 3 jam je. macam drive kete dari kb ke kerteh je.
    semoga yana berjaya menimba ilmu dan pengalaman di sana dan balik jadi doc yang mukhlis.

    BalasPadam
  9. ffuuh, mesti sedih lagi rindu anak nk gi jauh. by the way akak, nama penuh anak saya Nur Liyana Hasanah. Kekadang sy panggil yana jgk :P

    BalasPadam
  10. Yana..Baju...mana baju...?kih kih kih sarat nampak ngan bekalan..?

    Akak..kita sama² doakan yang terbaik untuk Yana yaaa?

    BalasPadam
  11. dah pun balik yana..apa2 pun cuti yg sekejap tu mampu menyembuh rindu akak sekeluarga :-)

    BalasPadam
  12. eyriqazz...maggi...mestilah ada.tapi dah pesan takleh makan selalu.tak elok.


    Salam anie. Dekat tapi jauh.bekal tu nampak ajer banyak.2 atau y bulab lagi tentu dia mintak lagi.

    BalasPadam
  13. salam hasni...makanan dari malaysia ni berharga tau..kalau jumper sardin ajer tu pun mahal bebeno..

    salam...anoymous..tak sampai pun 5 bulan...nanti dia mintak kirimlah lagi 2-3 bulan lagi..


    salam ita..wah seronoknya ita pun pernah mengalami perkara yang sama..bestkan gi merantau kat negara orang.



    salam mr bean..ehwahhhhh kemain ek..bukannya pernah pun jumper yana..isteri kamu nak letak kat mana.


    salam ain..tak tahulah bertahan sampai biler...kalau di mintak nanti kirimlah lagi.

    BalasPadam
  14. Salam Kak Ina,
    Betul tu. Makanan2 kat KLIA memang mahal tapi rasanya hampeh. Tapi kalau dh lapar perjam mata telan je la..

    BalasPadam
  15. salam ena..tajuk mestilah kaw..kaw..biasalah tu..ha..ha..ha..



    salam kak chik..belum msk check in..check out..3 jam atas flight ajer..nak gi ke kolej nak dekat 6 jam..hussshhh penatnya..

    salam Matjoe..nak nikah rupernyya..ingatkan single lagi..nama memang sama belakang tak sama..sebab bapa lain-lain.


    salam sue...baju tak banyak...yang banyak makanan. biasalah tu..



    salam syariza..memang betul..hilanglah rindu di hati..walaupun sekejap ajer..


    salam aidah..nak buat camner..telan ajerlah..janji kenyang.

    BalasPadam
  16. Ee eh, dah lama tak ke sini. Kak, budak India dah nak balik India balik? Mesti sedih kannnn? Tak sempat nak suruh kirim salam kat Shah Rukh khan. he he he.

    BalasPadam
  17. salam gerau..hemm nak jumper shah rukh khan tak pernah...camner nak kirim salam.

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers