OOO

Ahad, Januari 24, 2010

MrsNor's Giveaway~

salam semua..baru bangun ker...gi mandi dan gosok gi dulu..baru tenguk hadiah hebat ni...takut kang meleleh air liur atas key board ..


Salam pagi Ahad buat semua..tentu ramai yang breakfast lambat sebab anak-anak dan cik abang lambat bangun..terus masak untuk lunch kan..ni ha...ada seorang mek kelantan ni yang fofolur sebab barangan lama dia fuhhhhh mabuk siiii melihatnya..kalau di jual boleh jadi jutawan tau..(gurau ajer Mrs Nor)dia punyer pinggan mangkuk ..hemmmm akak tak mampu nak beli..telan air liur ajerlah tenguk kat blog dia..
giveaway n3 mrsnor kita..takde syarat penyertaan..cuma tinggalkan komen di blog beliau  beliau..hadiahnya barangan deco seperti di atas..
tarikh tutup 29 Januari 2010
Marilah terjah blog beliau tau..manalah tau ada rezeki..dapat merasa hadiah diatas.

4 ulasan:

  1. salam kak ina.
    Amboii amboii bukan main lagi dia ngata kat kita iyer heheh...kalau jual pun belum tentu laku ler barang2 antik hahaha...

    hari tu rupanya kak ina lain..aduhh ramai sgt yg nama kak ina nih tu sy ingat kak ina.Bila sy masuk blog dia baru perasan org lain hehehe

    terimakasih kak ina buat enrty utk giveaway ini.Makin meriah giveaway di blog sy dgn entry dan penyertaan kak ina. Muahhhhh luv u

    BalasPadam
  2. nak masuk!!!lelaki boleh ke???

    BalasPadam
  3. assalamualaikum kak ina.

    eh hari ni kakchik sekeluarga bangun awal... sebab kami kerja.

    sangat cantiklah barangan tu kak. bertuahnya pemiliknya. kalau berkemampuan, hobi mahal pun ok gak.

    isyk, cantik sungguh! bagi orang yang tak minat pinggan mangkuk berkata begini, tentulah hebat daya tarikannya kan?

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers