OOO

Isnin, Januari 25, 2010

Sekali harung

Majlis tiup kek ni buat minggu ke 2 masa Yana masih ada kat sini...lepas balik dari ambil ira kat asrama..kami singgah kat kedai kek..Yana tak bagi akak buat..kesian mak penat...dia nak sponsor..
Oleh sebab tarikh lahir akak, (12/12) russhdi dan liyana (11/12) selang satu hari ajer..akak suruh Yana beli satu kek..merangkap sekali kek ulang tahun perkawinan kami bulan Januari..
Senang kan..jimat kos..oleh sebab sibukkan nak rayakan hari jadi anak-anak..nama akak pulak luper nak tulis...tak apaler kan.. biar anak-anak ajer yang sambut...mak dah terlebih umur dah..
Yana beli lagi satu kek untuk meraikan harijadi Imran dan Ira...walaupun tarikh tu belum sampai..kebetulan mereka berdua lahir dalam bulan Januari...seronok lah mereka sebab abang dan kakak ada kat umah. Nanti kalau sambut masa Yana tak ada..tak best pulak.

Harijadi Imran dan Ira cuma berselang 9 hari ajer..senanglah camtu..tahun ni akak tak yahlah buat kek buat untuk 4 orang anak akak..
Ira dapat jugak dompet yang di idam-idamkan..Yana belikan..

Yana tak tahu nak beli aper. untuk Imran.....dia belikan ajer selipar ni...yang gelak tu..Imran tak puas hati sebab harga purse Ira dan selipar dia tak sama..ala cuma kurang  RM1.90 ajer..bertuah sungguhlah si Imran ni..

8 ulasan:

  1. wah..senang la camtu. tarikh dekat2 je. sama ngan sebeday anak ai yg ke 2 + 3. selang sehari je.

    baik ati sungguh la kak yana dia..(^_^)

    BalasPadam
  2. buat sekali harung jer kan..senang gitu

    BalasPadam
  3. heheehe...jimat belanja..tapi meriah kan dgn anak-anak..

    BalasPadam
  4. Senangkan kalau anak2 tarikhnya dekat-dekat. Anak sy si danish ngan papa dia beza dia cuma 1 hari je. Suami sy 11/6 Danish 12/6

    BalasPadam
  5. salam ai..Yana untung sebab biasiswa dia selalu aje berlebihan. tu sebab dia boleh sponsor.


    salam mat jow...memang jimat..


    salam naurah makwa...senang kan kalau camtu tiap-tiap tahunlah buat camtu..


    salam sally..memang meriah..

    BalasPadam
  6. salam aidah..memang best kan aidah..boleh tiup lilin sesama.

    BalasPadam
  7. Salam Kak Ina,
    Ramai nye sambut hari jadi sekali.. memang sekali harung nie.hehee... apepun, selamat hari lahir buat akak, Russhdi, Liyana, Imran & Ira... happy anniversary juga buat akak dan suami... semoga keluarga akak sentiasa di lindungi-Nya :)

    P.s Yana balik cuti ye..sonot nye dia :) mak dia pon mesti sonot tue :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers