OOO

Jumaat, Februari 05, 2010

Selamat Pengantin Baru

Lepas akad nikah ada pulak acara bersanding...buat kat Dewan Taman Melati juga..tapi hari Ahad..sepatutnya akak sekeluarga ikut rombongan lelaki..janji pukul 1.00 ..
 
tapi apakan daya...terlambat...leka punyer pasal...sampai kat dewan...pengantin dah pun bersanding kat atas pelamin...
habis ajer orang pak pong..pak pong...kami duduk di tempat yang disediakan..
imran tak sabar nak makan..lambat sangat nak bukak penutup hidangan ni..lepas  makan ...baru senyum sebab perut dah kenyang..
ambil kesempatan pulak...ambil gambar dengan student UIA..mereka dari Perancis..akak sibuk suruh tulis nama mereka..baju merah nama Hannah dan seorang lagi Isabelle..
 
 makanan memang sedap..akak makan bertambah..lagipun perut tengah lapar...
lepas makan snap sana..snap sini..rugilah jadi pengantin...apasal tak habiskan makanan yang sedap-sedap tu...Haire ajak akak duduk makan kat meja pengantin...malulah pulak...lagipun perut dah kenyang
 lawakan kek pengantin ni.mau beratus jugak harga kek fondant ni...
 pemberian dari pihak perempuan 
BUAT HAIRE DAN MUNIRAH
SELAMAT PENGANTIN BARU
SEMUGA BERBAHAGIA SEHINGGA KE AKHIRNYA

5 ulasan:

  1. teringat rasa penatnya semasa anak cm kahwin tempohari

    BalasPadam
  2. comeynye pengantin pompuan.
    kak ina.. turn kak ina nak dpt menantu bila pulak? ;)

    BalasPadam
  3. lauk nampak very sedap and presentable, kek nyer lagik ler gorgeous

    BalasPadam
  4. slamat pengantin baru..sama cantik,sama padan...

    BalasPadam
  5. salam cik manggis..memangkan kalau anak nak kawin..mak yang mandi tak basah..makan tak kenyang..hendak-hendak anak sulung.


    salam h4ni3..anak akak belum kerja lagi..semua masih belajar..camner nak kawin..takkan nak suruh ibubapa sponsor..tak bestlah kalau ibubapa sponsor nak kawin..biar dia orang kumpul duit dulu.


    salam Liza...memang sedap..kek tu memang lawa..tapi akak takleh makan sebab manis sungguhlah kalau fondant ni.



    salam eyriqazz..semuga mereka berdua berbahagia.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers