OOO

Ahad, Februari 14, 2010

Tak sempat da...

Salam pagi semua...tak sempatlah nak tepek cerita..kena gi ke umah lagi satu ...ada orang nak sewa pulak...semalam dah pergi..tapi tak settle lagi..
semalam memang gantung periuk sebab pagi gi pasar tadi ..pastu pukul 11.00 pagi dah keluar gi ke sana..
..makan pun anak yang beli..duduk kat sana sampai lepas maghrib ..lepas tu balik dan makan kat area setapak... Balik  umah..pengsan..sebab letih..
pastu ada kejadian yang tak di ingini terjadi...besok akak cerita yer..
Hari ni nak sambung  pasang lampu,kipas dan nak cuci semuanya..tapi pagi ni  sempat masak...sebab nak makan kat sana.
Salam sayang semua.

6 ulasan:

  1. fuhhh!!! penatnya kak ina...nanti dah habis penat jangan lupa sambung cerita tu!!!hihi

    BalasPadam
  2. salam kak, takpe slow slow k..take care

    27 & 28hb ni sudi2kan ke Subang Parade sergah booth Zaila;)

    BalasPadam
  3. salam syg gak kak ina !!
    ahaha .

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum Kak Ina

    harap pekara yg tidak di ingini terjadi itu tidak menjejaskan aktiviti harian Kak Ina

    Doakan moga Kak Ina sekeluarga dlm perlindungan Allah senantiasa

    Wassalam

    BalasPadam
  5. salam ima... memang lotih..nanti akak cerita esoklah yer.

    salam zaila..mungkin tak dapat pergilah sebab ada hal..


    salam aus...sayang dari seorang adik kepada kakak..tak mengapa..


    salam rozali..Mualaikumsalam..terjejas sikit ajer..terima kasih kerna mendoakan akak yer..

    BalasPadam
  6. rozali ada blog kan..tapi tak leh masuklah..kenapa ek

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers