OOO

Jumaat, April 02, 2010

Al fatihah Din Beramboi (Meor Ahmad Fuad)

Al fatihah buat arwah Din Beramboi...beliau telah meninggal dunia di  Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Selayang kerana virus deman denggi berdarah pada jam 12.30 tengahmalam tadi.
Beliau meninggalkan se orang isteri  bernama Suhaini binti Che' Man. dan 3 orang anak Nil Aina Adibah, 17 , Mior Syafiq, 12 dan Nir Ain Berumur 43 tahun dan telah di lahirkan pada 22hb Jun.  Nama sebenar Meor Ahmad Fuad bin Meor Badri dan di lahirkan di Sungai Besi, Kuala Lumpur dan akan di kebumikan di Tanah Perkuburan Islan Taman Ehsan, Kepong sebelum solat Jumaat hari ini.
Teringat kenangan semasa beliau menjadi juri Raja Lawak ke 4 di Astro..dengan mulut lasernya..sampai ada ada yang tak suka....Tapi pada masa malam final...kelakar sungguh bila
 beliau menari dengan 2 juri yang lain di atas pentas bersama Abang Kassim/Pon..Pon (Idlan) masa segmen ke 2 Idlan menyanyi di pentas..
Bila dengar segmen Riuhkan Pagi Era bersama Aznil di Era..
 terutama program Drama Sebabak memang kelakar..hendak-hendak bila beliau berlakon macam-macam watak..
akak memang suka dengar lawak gila-gila dari beliau ...tentu Aznil rasa sedih diatas kehilangan rakan sekonti beliau kat dalam konti radio Era..
 Tak sempat beliau nak gi ke Genting Highland pada hari Sabtu ni sebagai calon top 5, Anugerah Popular Berita Hairan 2009 (ABPBH 2009) pada hari Ahad ni sebagai  calon penyampai radio lelaki popular.  Mungkinkah ada rezeki beliau..selepas beliau meninggal dunia????  Kita tungguuuuuuu.......

Semuga roh beliau ditempatkan bersama-sama orang-orang yang beriman. Al fatihah.
Dikatakan inilah karektor Din Beramboi hasil lukisan Ujang.
Buku Sawancara Din Beramboi - tulisan Mior Ahmad Fuad.
Untuk membaca cerita selanjutnya di  http://jibam.cesb.net.my
Akak dapat tau lepas hantar imran ke sekolah..terkejut akak dibuatnya..sebab umur beliau masa muda...tulah pasal..sekarang tak yah kata...tak apa masa muda enjoyyyyy.....oooo aku dah tua baru nak buat amal ibadat..dan taubat...
kenalah semua beringat yer..

10 ulasan:

  1. Alfatihah untuk arwah
    Takziah buat keluarganya
    terkejut juga dengar berita ni, tiba2 je sakit dan meninggal,
    terngiang2 suara dan gelagatnya yang mencuit hati tu...

    BalasPadam
  2. Alfatihah... mmg terkejut juga..
    tapi Allah lebih sayang kan dia..

    BalasPadam
  3. Alfatihah... mmg terkejut juga..
    tapi Allah lebih sayang kan dia..

    BalasPadam
  4. AlFatihah... semoga Allah cucuri rahmat ke atasnya... sunyila pagi kita skarang... tiada lg gelak tawa pagi kita skarang... Allah lebih sygkan dia...

    BalasPadam
  5. Al Fatihah..Semoga rohnya dicucuri rahmat...

    BalasPadam
  6. K.ina.. betullah kata org2 tua.. makhluk Allah nih cthnya pokok.. ada pucuk muda kan.. pucuk mudaa pun mati.. nih kan plak mnusia yg mmg Allah tulis dalam Al-Quran.. w'alam

    BalasPadam
  7. al-fatihah kepada arwah...

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers