OOO

Selasa, April 13, 2010

Ishhhh mencarut ker?

 azman teknik mencarut secara berhemah
cuber check kat shoutbox akak..ada ker dia kata macam ni...cessssss...

 mungkin fikiran dia fikir lain kot bila tenguk gambar ni..
padahal akak tak lah maksudkan apa-apa pun
terpulanglah pada orang yang melihatnya...sama ada fikiran dia kuning ataupun idak..kalau fikir negatif..jadi lah maksud lain..kalau fikir positif mungkin lain yang di fikirkan.

sorry aaaa...blog akak bukan blog lucah okkkkk,grrrrrrr gerammmmmm niiiiiiiii

oh yer...saper kata mencarut sila bagi komen kkkkk

5 ulasan:

  1. Ada mencarut ke? Tak nampak pun...? Puas cari kat mana silapnya...hmmmm....betullah ina cakap...kalau dia baca & fikir lucah...maka lucahlah jadinya...

    BalasPadam
  2. jangan layan kak ..org tuh ..

    BalasPadam
  3. salam anie..entahlah mamat tu ..tak betul kot..


    salam atty's .tu sebab akak malas nak gi ke blog dia.


    salam maksu..akak pun tak faham apa yang lucah..

    BalasPadam
  4. salam, nampaknye ada salah paham ni. saya tak kata ada benda mecarut dalam blog ni.. saya tinggal kan jejak kat shoutbox tu cuma nak ajak tuan blog ni or sape2 baca entri saya kat blog saya je..
    minta maaf kalo ada yang terpikir benda lain..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers