OOO

Sabtu, April 24, 2010

Jalan-jalan ke Goa, India

Hai Yana...ashik berjalan ajer bila cuti panjang..bosan katanya duduk kat kolej dia tu..dia nak lepaskan tension .....
Baru 2 minggu lepas dia call nak minta kebenaran nak ke Goa...
nak tau Goa kat mana..tenguk kat sini Goa
 model cermin mata
jadi model kat goa lah pulak..walau akak risau 
tapi bagi jugaklah dia pergi
tak tahulah apa nama tempat ni..
beli untuk mak ker?
 
lepak tepi pantai 



 
jadi kanak-kanak riang
 
say haiii dulu
 
seronoknya main ombak



 
naik ni lah pulak

 
bukan naik pun..acah ajer kot
 
 tak tahulah nama pantai ni 
..baga beach atau calangute beach
mesti sedap sebab sotong nampak cam fresh ajer
 makan time....dekat 8 jam perjalanan..
kalau akak tak sangguplah..patah pinggang

4 ulasan:

  1. HEHE...
    selalu gitu kn...nk g jln2 kena mntk izin ngn parents kt msia...huhuhuhu...

    BalasPadam
  2. salam malam minggu kak ina...! kak ina ke goa tak ajak pun...(merajuk ni...). yana & the gang dgn topi besar2...

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum Kak Ina

    macam anak saya juga
    cuti aje, berjalan
    time nak balik
    tambang minta duit kat ayahnya

    Wassalam

    BalasPadam
  4. salam yuclka..eloklah minta kebenaran dari ibubapa..kalau jadi apa-apa tak lah menyesal.


    salam azita..ala akak nak pergi..ishhh jauh bebeno..panas kot..tu sebab pakai topi besar.


    Mualaikummusalam Rozali..
    nasibbaiklah anak akak tak pernah mintak duit dari k ami..biasiswa dia lebih dari cukup.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers