OOO

Isnin, April 19, 2010

My Version of Grooming Tips

Tentu semua nak jadi cantikkan...bila nak cantik kenalah ..jaga kebersihan badan.

Kita sebagai orang Malaysia ni memang kena selalu membersihkan diri sebab iklim negara kita ni memang panas. lain la kat negara luar yang xmemerlukan kita buat begini.tapi kalau yang banyak duit tu boleh lah buat benda-benda yang lain seperti mandi lumpur,sauna,facial dan macam-macam lagi.
kalau yang nak kahwin tu macam-macam la nak wat untuk nampak lagi bersih dan cantik. ala raja sehari memang la nak nampak cantik dengan orang ramai

Pertama..Mesti mandi setiap hari...jika tak mandi nanti badan bau busuk dan hapak.
Banyak pulak bakteria berkumpul di tempat tersembunyi..nanti datanglah penyakit kulit..
payahkan..nak kena cari ubatlah pulak.

Kedua...Gosok gigi setiap hari...kalau tidak orang boleh pengsan...kalau ada budjet lebih belilah ubat kumur-kumur ...barulah mulut kita berbau harum dan pastikan setiap 6 bulan kita pergi jumpa doktor gigi.

Ketiga...Basuh rambut setiap hari..nanti banyak kelemumur dan banyak pulak kutu yang bersarang dekat kepala

Keempat...Potong kuku setiap minggu..kalau idak nanti macam kuku pontianak.

Lepas mandi kena guna ni pulak...sembur kat ketiak..biar bau wangi dan tidak berbau serta berpeluh walaupun cuaca panas terik.


Jom tenguk video Project Alpha Season 2 part 1 yer




 Lepas ni tenguk pulak Episod 2/49-Project Alpha S2

Ni pulak Episod 3/49-Project Alpha S2


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

4 ulasan:

  1. Assalamualaikum Kak Ina

    lepas ni jadi puteri lee
    he he

    Wassalam

    BalasPadam
  2. tak buat lagik entry nie, tgk ramai blogger dah buat, tgh tggu idea dtg...

    BalasPadam
  3. Mualaikummusalam Rozali..tak lah...tu pasal kecantikan diri..


    salam Liza..ooo tak leh lambatlah..sebab ramai sgt yg msk..

    BalasPadam
  4. dh lamabt aa kak. next week laa pulun pulak

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers