OOO

Jumaat, April 30, 2010

Nak Parrot???

Tengah lepak-lepak lepas maghrib....akak kat dalam bilik layan novel..


Imran baru balik mengaji..ayah dia cam biasa lepak sambil tenguk bola sepak...
  • Ayah...Im nak benda boleh tak?
  • Nak apa?
  • Im nak suruh ayah beli parrots?
  • Parrots???apa ke benda tu?
  • Ala burung yang boleh cakap tu!
  • OOOO burung kakak tua.  Kenapa?
  • Im boringlah..sebab tak orang nak cakap dengan Im..(kesiankan..apa nak buat...dah nasib dia)
  • Kalau ada parrot ...Im boleh cakap dengan dia.  Im tak ada kawan lah.
Tergelak besar suami akak..akak kat dalam bilik pun gelak (sebab dengar)
  •  Ayah dah ada parrot dah.
  • Kat mana?
  • Ala dalam bilik tu...kepala hitam..ayah beli RM2.,000.00 tau.  Mahal tau.
  • Ala..mak ...nak buat apa..
Akak keluar dari bilik...
OOOO banyak cantik cakap ina cam tu ek.. ni parrot besar dah datang.

Akak berlakonlah jadi parrot..mereka berdua gelak...haiii macam-macamlah si Imran ni.

15 ulasan:

  1. bahagia sekali family Kak Ina..

    :)

    BalasPadam
  2. msti comel kak ina dan family layan parrot..

    so sweet tau!

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum Kak Ina

    kesian Imran yeeee
    mana dia dapat idea macam tu

    Wassalam

    BalasPadam
  4. wah!!!
    happy family!
    wakakakaka
    besarnya parrot ye!!!
    ngeeee

    BalasPadam
  5. .hehee comel!
    .hepi sgt fmly akak ek
    .juz like mine! ;)

    http://intanurulfateha.blogspot.com

    BalasPadam
  6. hapi family!

    heheh..parrot besar ye..

    BalasPadam
  7. tergelak saye bacer kak..hehehhe

    BalasPadam
  8. wakaakak..kejam btl statement husband akk tu..hahh,tp xpe parrot ni la penghibur duka lara kan kan:)

    BalasPadam
  9. sweet gila..haha comel jek..

    amik ko parrot besar mari.ha ha ha

    BalasPadam
  10. hahaha.. tapi, parrot kepala hitam ni lagi terror.. bukan setakat teman 'bersembang' tapi buleh masak ngan mengemas.. dasaaat oooo...

    berbaloi beli dgn harga RM2,000 tapi macam macam boleeehhh... kehkehkeh..

    BalasPadam
  11. Hahahani burung kakak tua berkepala hitam, pandai menyanyi.

    BalasPadam
  12. haha..kelakar le akak satu famili ni..bergurau senda mengeratkan antara keluarga gitu...hehe :P

    nnt terjah le..nak bg award ni
    http://akmafaizal.blogspot.com/2010/04/award-beautiful-blogger.html

    BalasPadam
  13. Hahahaha.....budak2 pun tau dah maksud abg tu apa..parrot 2000 = mak dia org..sabau jee aku...

    BalasPadam
  14. ekekekekeke klako tol...Im, Im. Tang parrot 2K tu yang tak tahan tu, lagi le gelak besoo..eekekekekekek

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers