OOO

Isnin, April 12, 2010

No Strings Attached

Apakah yang di maksudkan dengan....No Strings Attached.....tiada sambungan??? fening jugak nak memikirkan tajuk minggu ini.

Cuber bagitau akak mana peralatan elektrik tidak menggunakan wayar...rasanya semua menggunakan wayar..kalau ada wayar mesti cari plug kan....kalau tak ada plug boleh ker guna semua ini..alamatnya akak tak masaklah...gantung periuk dan kuali...

Kalau kat dapur..
1.  Blender
2.  Alat Pengisar Makanan
3.  Mikrowave
4.  Peti Sejuk
5.  Periuk Nasi
6.  Mixer
8.  Oven
Memang banyak betul peralatan kat dapur kan...al maklumlah akak kan suka memasak..jadi benda-benda tu menjadi satu keperluan tau..

Kat ruang keluarga pulak hemmmm...
1.  Televison
2.  Radio
3.  Speaker
4.  Charger handphone
5.  Pemain DVD

Berserabut kan...cuba tenguk wayar computer kat bilik anak akak...berselirat...peninglah bila nak betulkan  nak bagi nampak  kemas.

Cube tenguk P1W1max ni...

Tanpa wayar..tak payah install..senang di bawa ke mana-mana...ringan..jadi bila di gunakan memang tidak menggunakan wayar langsung. Dan begitu senang untuk melayari internet di mana-mana sahaja tanpa gangguan.

Dengan pakej yang amat berpatutan..serta kelajuan yang stabil tidak hairanlah wiggy ni menjadi pilihan ramai terutamanya kepada remaja-remaja suka main game berjam-jam.


Tanpa wayar...P1w1max  ni......no string  attached ehh....tak payah nak fikir-fikir nak cari plug bila pergi kemana-mana.  Boleh di bawa ke mana-mana jua tak kiralah nak ke taman bunga ataupun bila bercuti di tepi pantai...sambil berjemur sambil melayari internet..senang sungguh kan..


Cepat-cepatlah sambar yer..rugi kalau tak membeli....maklumat lanjut sila ke www.p1.com.my/wimax/coverage

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

 

9 ulasan:

  1. dh up pun entry kak ina. cayalah. you can do it.

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Kak Ina

    selamat maju jaya kak

    Wassalam

    BalasPadam
  3. salam kak ini. best la entry kak ina ni...

    BalasPadam
  4. salam matjoe..tq bagi semangat kat akak..


    salam attys..terima kasih yer..

    salam Bean..pasal duit semua laju ek.

    salam anie..saper cepat dia dapat.

    salam mak su..semuga kita berjaya ek..

    mualaikummusalam Rozali..terima kasih yer.

    salam azita..oh yer ker..tq very much.

    salam Sharinginfoz ..terima kasih.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers