OOO

Selasa, April 06, 2010

Titipan dan Ole-Ole Dari Jogjakarta

Oleh sebab akak tau Daydeck nak gi ke Jogjakarta minggu lepas akak minta dia tolong beli  benda-benda ni..bukan senang nak dapat kat sini...kalau ada pun mungkin mahal kot..
dulu pernah beli masa akak jejalan kat situ ...masa tu akak tinggal di Jakarta..duduk kat Jogja 3 hari 2 malam..naik keretapi dari Jakarta..kalau nak tau lehlah gi ke N3 yang lepas-lepas
yang ni lawa sikit..harga pun up sikitlah..
 dah ada 4  biji dah koleksi basikal ni..lain-lain design.
.ni yang terbaru...
dulu pun pernah beli sarung kusyen camni..tapi 
dah buruk..al maklumlah dah lama dah balik dari sana.
Lukisan yang di tulis di atas kain..kena framelah lepas ni..
kat sini mahal...kat sana murah giler...kena beli baru sebab 
yang ada ni di pakai hari-hari buat alas masa makan
Yang ni di kasi sebagai ole-ole..jangan jelous yer 
member-member cyber yang lain...mungkin ada yang dapat nanti kot esok malam..
dan kain batik ni..oh Daydeck terima kasih kerana sudi membeli
barang-barang ni...tapi bukan guna air liur tau..hulur  duitlah..
baru orang nak beli..betul tak?Mana lagi lah di  Daydeck nak gi ..tentu akak suruh belikan jugak nanti..entah bila akak nak pergi ke sana pun tak tahulah...belum ada rezeki lagi...

3 ulasan:

  1. oo k ina dapat. tersangat jeles okeh!

    BalasPadam
  2. best wo jenjalan kat sana
    lepas ni nak pergi mana pulak agaknyer?? nantikan aja my next trip yer kak ina

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers