OOO

Isnin, Mei 10, 2010

Beautifulnara for the Adidas Ole KO Challenge!

Tak perasan pulak ada keluar lagi contest kat sini malam tadi.  Penat baru balik dari Melaka jadi tak onlah pc...walaupun terlambat akak nak mencuba nasih..ada rezeki dapatlah...tak dapat apa nak buat..boleh cuba di lain kali.

Kesemua Bloggers dari Project Alpha Musim Pertama dan Kedua akan berentap untuk bermain futsal one on one untuk Adidas Ole KO road show di Centre Court, Mid Valley Megamall pada hari Jumaat  ni 21hb. May 1010 pukul 7.30a.m.

Oleh sebab mereka suruh pilih sapae yang hendak di challege akak pilih lah  BeautifulNara..jejaka idaman satu malaysia..tapi taklah setaraf Putra William..
 
Beautifulnara seorang yang peramah dan akak suka dengan cara beliau yang sempoi.  Blog beliau mempunyai ribuan peminat dan sebab itulah beliau telah berjaya di pilih sebagai salah seorang bloggers di Project Alpha Season 1.
Walaupun beliau nampak sempoi tapi beliau mungkin boleh memenangi acara ni...berdasarkan tubuh beliau yang kurus dan tentu beliau kuat berlari dan dapat memasukkan bola ke pihak lawan. 

Tentu Beautifulnara sekarang ni tengah ligat berlatih sebab tentulah beliau nak menunjukkan kehebatan beliau di depan orang ramai..tentu malu kalau kalah...tapi tak apa kalau kalah..tu semua adat dalam permainan..kalau semua menang..tentu susah nak bagi hadiah.

Kalau beliau dapat menunjukkan kehebatan beliau pada hari tersebut tentu beliau boleh mengalahkan ke semua bloggers yang akan berentap pada hari tersebut.  Chaiyoklah bro...kalau menang kena bagi akak satu produk Adidas Action tau.

Dah tentu Beautifulnara akan menggunakan produk dari Adidas ni..sebab tentu masa bermain....akan  keluar peluh melimpah ruah..kalau tak pakai nanti tentu ada bau hangit bila angkat ketiak nanti.


Ingat yer..kalau menang kena bagi akak satu sebab akak dah kempen nama kamu ni..

Ep 18/49 - Project Alpha S2 

Ep 19/49 - Project Alpha S2 


Ep 20/49 - Project Alpha S2


Ep 21/49 - Project Alpha S2 

 

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.
Catch the Project Alpha bloggers at the Adidas Ole KO road show at Centre Court, Mid Valley Megamall, Friday 21 May at 7.30pm!

4 ulasan:

  1. Ina...sama pulak kita pilih si Nara tu...hehehhe

    BalasPadam
  2. salam kak ina..apa khabar....anak2 ada bagi hadiah untuk akak semalam..mesti bestkan...

    BalasPadam
  3. wow, pantas. kak ina kene vote matjoe jadi guest blogger project alpha 3. entry saya hari ni...

    BalasPadam
  4. sedapnya ..lahai..terliur saya..
    selamat hari ibu k.ina..harap tak terlambat..

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...