OOO

Isnin, Mei 10, 2010

Kali ni di terjah oleh http://www.kuehtart.comlah pulak

Wah ...makin bertambah tali barut akak...sape yang mula-mula panggil tali barut...si Mat Joe lah.  Cantiklah dia buat akak punya  ni.nanti designkan harder akak..boleh tak 
Sendra?

Kali ni blog akak di terjah pulak oleh Sendra CEO Kueh Tat..sila baca apa yang beliau komen di Kueh Tart. Jujur akak rasa terharu bila di terjah dek member blog..terasa diri ini di hargai.
 macam anak dengan mak kan
Mula-mula dia masuk ke blog akak..akak ingatkan si Sendra ni bukak kedai jual kueh tart...ataupun tolong jual biskut  tart mak dia..rupanya nama blog ajer Kueh Tart ..sebab katanya nak ada kelainan dari sebutan nama blog dari orang lain.
Mula-mula bertentang mata di acara Gatsby..rajin dia turun ke KL dari Jay Bee semata-mata nak memeriahkan acara tersebut..tak rugi datang sebab Gatsby siapkan  duit tambang bas.  Dan  buat akak lebih terkezzzut bila tenguk paras rupa dia..

Mak datuk...muda belia lagi orangnya...tapi gaya penulisan macam orang matang ataupun dewasa..memang bila baca ayat-ayat di blog beliau macam beliau dah menamatkan pengajian di universiti padahal baru ajer nak ambil diplome..bila di tanya macamana beliau boleh menggunakan perkataan yang bagus camtu..dia kata dia rajin baca majalah DBP..macam Siswa tu...patutpun bahasa dia hebat.

 Semuga selepas ni kita dapat berjumpa lagi..belajar rajin-rajin yer..semuga berjaya di kemudian hari yer Sendra.

12 ulasan:

  1. Wahhhh saya tumpang bangga sebab mengenali KakInaKL yang meletop ni!

    htpp://pojiepooh.blogspot.com

    BalasPadam
  2. saya suka baca blog anda berdua..banyak info saya dpt..

    terima kasih :)

    BalasPadam
  3. Bila pula blog saya mahu diterjah akak ye???

    ahahahahahaha

    BalasPadam
  4. Ini...sekarang ni acara terjah menerjah ke?

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum Kak Ina

    nampak ceria

    Wassalam

    BalasPadam
  6. fulamak...dah kene review dengan ceo...makin meletoplah akak eyh...fofular

    BalasPadam
  7. owh tahniah ar..heh majulah berblogging untuk negara!

    BalasPadam
  8. wah..tahiah kak sebb dapat di review ni..erk, tak tau lak saya si tuan punya kueh tart tu muda macam tu..hehe

    BalasPadam
  9. i ler yg memulakan istilah tali barut tue. ha haha

    BalasPadam
  10. tahniah kak ina...makin bertambah peminat blog akak ni!!!!

    BalasPadam
  11. salam kak ina..
    wah tahniah kak..
    slmt hari ibu juga buat akak..

    BalasPadam
  12. haha kak ina kl ni..orang review pasal dia,dia review kita balik....kak ina terharu saya pun terharu juga..semua yang saya tulis dalam review tu adalah tulus dari hati saya..tiada sebarang niat apa pun..harap kita akan terus berhubung mewarnai minat saya mengenal ramai blogger dengan pelbagai warna..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers