OOO

Isnin, Mei 31, 2010

My Sweetheart Smells Like Adidas Action 3

Semua ada buah hati kan..tak kiralah suami ker..pak we ker..kalau tak ada pun tak per..insyallah nanti satu hari jumpa juga idaman hati.

Bila bercinta ..semuanya indah belaka..bau kentut pun kata wangi...bau ketiak pun kata wangi.....kiranya bila bercinta..semuanya memang indah belaka..betul tak?

Bila baru berkawin lagi best..sebab memang sentiasa sembur pewangi di sana dan di sini.  Tapi bila dah beranak pinak..nak sembur pun dah tak sempat.  Baru ajer nak wangi-wangi....anak-anak ada yang membeserlah..buang air besarlah..pastu nak makanlah..hendak-hendak yang baby tu..selalu muntah susu...mesti bau masam kan...

 
 Adidas Action sesuai untuk orang lelaki dan perempuan

Tapi suami akak memang pembersih orangnya.  Dulu beliau suka pakai jenama lain.  Sejak akak dah bergiat dengan Nuffnang dan dah dapat  pulak Adidas Action  3  untuk lelaki dan wanita free  masa  pelancaran Project Alpha ke 2 dulu..akak dah belikan Adidas Action 3 ni  dan  memang suruh suami akak pakai Adidas Action 3 ni setiap hari...sebab Adidas Action 3 boleh bertahan sehingga 24 jam.  Bila tenguk harga pun taklah mahal sangat pun..memang berbaloi dengan harganya dan boleh pakai untuk jangkamasa yang lama tau.

Sample Adidas Action 3 for women pulak,  akak suruh Ira pakai dan Ira memang bawak ke sekolah Adidas Action 3 ni...Akak pun suka dengan bau ni...lepas habis akak belikan lagi  untuk  Si Ira  dan dia pun  memang suka juga gunakan Adidas Action 3 for women ni.  

 Anak perempuankan..mestilah menjaga penampilan..nanti kalau bau busuk ketiak tu..tentu orang kata ishhhh pengotorlah perempuan ni..hendak-hendak  mulut laser budak lelaki kat sekolah ataupun bilik darjah..nanti kesian pulak anak akak kena kutuk sebab ketiak berbau.

Ibarat kata Si Azwan Ali pasal Adidas Action 3 ni... 

1..Sebaik anda sapu (????? spraylah cik Azwan) anda akan lebih yakin.

2.  Produk ini akan bertahan selama 24 jam atau lebih (????amboi sampai ke esokkan hari ker?  tak yah mandi..) dari pukul berapa pun anda pakai...sebelum anda tidur , anda akan tetap ahaaaa berbau deodorant sampai ke pagi.

Ingin tau lebih lanjut  mengenai Adidas Action 3 ni jomlah terjah ke http://www.adidas.com/my/action3.

Jomlah tenguk Azwan Ali yang lazzerrr dan amboi..amboiii..amboiiii tu..

Ep 40/49 - Project Alpha S2 

 

Ep 41/49 - Project Alpha S2 

 

Ep 42/49 - Project Alpha S2


Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

3 ulasan:

  1. tengok2 tadi dah 40 orang hantar..tiba2 malas buat sebab buat dah cukup syarat pun tak dapat jugak...nape ye?

    anyway good luck kak ina )

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...