OOO

Rabu, Jun 09, 2010

Gelak-gelak, posing dan makan

 Kak intan dengan G aka Fauziah
Bila Ham bagitau ada member dari Myresepi turun kat Kl minggu ni..dia nak ajak gi umah Kak Intan.
Mula-mula dah ada plan lain..terpaksalah di tangguhkan dulu.
Dah lama dah kenal G aka Fauziah ni kat forum Myresepi..hari ni baru berjumpa dan bertentang mata.Nasib baik sama species...pot pet..pot..pet..
 Mula-mula di jamu dengan Murtabak...luperlah nak bawak kamera...ambil gambar dari facebook (Kak Intan) ajer..  Rasa tak sama macam murtabak yang akak selalu beli.
suka hati dapat makan free..bersama Ham..
dah lama dah tak borak dengan dia..
Kak Intan dengan baik hati telah menyediakan masakan tengahari..alahai terima kasih yer kak Intan.  Kenyang perut..
Akak bawak dessert ni ajer..kurang cunlah..

6 ulasan:

  1. seronokk nyerrr..dapat tambah kenalan kan..n paling best dapat mendekatkan yg jauh...

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Kak Ina

    semua berat2 makanan tu kak
    he he

    Wassalam

    BalasPadam
  3. cun je dessert akak.
    yang penting semestinya sedap!!

    BalasPadam
  4. dessert camtu tak nampak cun....
    Dah ok tue.. :)

    BalasPadam
  5. kak ina bestnyeee!!!!!!!!!!!

    tak sabar nak terbang ahad ni! :)

    BalasPadam
  6. salam k,ina.beshnya jumpa kawan lepas tu ade makan2..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers