Selasa, Jun 22, 2010

Yana!!!! Mak peluk Hanis Zalikha

Yana minat giler dengan model cantik ni...Hanis Zalikha..dia yang sibuk suruh akak baca blog awek lawa ni...
Bila tenguk blog beliau wowwwww....memang meriah dan happenning...lawa dan educated...mak dia pun cun..selama ni tenguk gambar Hanis kat blog dia ajer....wah tadi best dan gembiranya rasa hati....

sebab akak dapat peluk dia hari ni...tertunailah hasrat dihatiapasal muker akak macam terkezutttt..sebab mungkin tak sangka kot dapat jumpa dia .....ish..rugi tak senyum cam Hanis..kalau idak mesti glam kannnn

Jangan jelous yer eyriqazz (peminat setia Hanis Zalikha)....


Bila? Dimana? Tungguuuuuuuuuu

31 ulasan:

  1. wah kak ina peluk dia.. auw...

    BalasPadam
  2. wah seronoknye...dapat pelok lagi tu...mmg patot eyriqazz jeles hahaha...

    BalasPadam
  3. Hehehe...kita ni dah 2 kali ke rumah dia...tak pernah dpt jumpa dia lagik...anak anie si Fareez tak henti2 bertanya mana kak hanis...hehehe

    BalasPadam
  4. wahhhhhhhhhh...kak ina gi mana ni dpt jmp dia? ada event nuff ye kak? sonoknya la wei..

    BalasPadam
  5. kak ina masa muda lagi lawa kot

    ---> ceceh, ayat bodek.

    BalasPadam
  6. dasyat la akak nie.. siap peluk2 lagi yeh!.. hehehe..

    BalasPadam
  7. wah betuah akak..dpt jumpa model cantik jelita..

    BalasPadam
  8. wowwww best nye dpt bertemu mata dgn hanis.....kat mana tu kak?

    BalasPadam
  9. alamak!! jelesnyaa...saya tak dpt peluk Hanis,dapat peluk mak dia yg cantik tu pun dah seronok rasanyaa..

    BalasPadam
  10. salam kak ina..
    amboi amboi..jeles nieh..awat tak habaq nak p..nak itut gak..hihihi..x per kak..dapat pengalaman berharga nieh...

    BalasPadam
  11. Wau..jumpa artis. bestnyerr..cam mak mentua saya, cukup suka bergambar ala-ala glam gitew..Salam berkenalan kak.

    BalasPadam
  12. fuyooo..bertuah akak (^_^)

    BalasPadam
  13. cantik!
    ~tapi, sy tak knal lah kak....

    BalasPadam
  14. jumpa kat ne tue..sukanya dia

    BalasPadam
  15. wah bestnya kak ina dapat peluk awek cun hehehe

    BalasPadam
  16. walaupun mas pun wanita... tapi mas pun jeles...

    she is beauty with brain...

    BalasPadam
  17. dushh...saya jealouss kak...hik3...redmummy,beautifulnara,hanis zalikha mmg kegemaran saya...hik3...

    P/s :bukan gambar super impose ke ni?hak3..gaya org jeaLOUSS...

    BalasPadam
  18. wah..bestnyer..xnah jmp g hanis zalikha nih...

    BalasPadam
  19. uwawa...bestnyerrr kak!!saya pun minat gak dia nih..selalu masuk baca blog dia...blog mak dia pun saya suka gak

    BalasPadam
  20. isk saya pun memang minat baca blog dia. Mekap ke tak mekap ker, lawoooo jer dia.

    BalasPadam
  21. tahap kejelesan mencapai paras bahaya.. adoii mana aci.. nak jugak hehehe

    BalasPadam
  22. ni yang jeles ngan kak ina nih..dapat jumpa hanis ..heheheh akak kan blogger popular, mesti dapat jumpa orang popular gak..amik gbr banyak2 yer dengan olympus..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers