OOO

Jumaat, Ogos 06, 2010

Siapakah Pink Lady???

Wah kelas lah nama mak nyah  kelas atasan dah di panggil  pulak Pink Lady aka Pondan aka Mak Nyah aka Bapok  ambo..amboii..amboiii sedap pulak yer nama baru mereka ini.  Akak tenguk episod khas mengenai Pink Lady  ni dalam berita Tv3..

Pelik pulak kenapa TV3 boleh panggil Pink Lady..
 sebab mereka suka pakai pink macam Jejai yang serba FINK bergambar dengan Jembalang Khairul DIDI (kredit buat http://www.daydeck86.com)
akak guno ayat engkou ajer jang oiiii
 kredit gambar google
Dari malam Rabu lagi sehingga episod terakhir tadi...bukan calang-calang ek mereka ni...sebab barulah akak tahu yang mereka ni ada jugak yang berpelajaran tinggi ..ada diploma dan ijazah.  Muka mereka memang cun giler.
Aduhai penat-penat belajar tinggi-tinggi tapi menjadi Pink Lady.  Atas alasan mereka sukar mendapat pekerjaan.  Ada majikan yang tak mau mengambil mereka disebabkan perwatakan mereka itu.
 kredit gambar http://www.budiey.com
Dari mula-mula ikut kawan-kawan kemudian terpengaruh dan  sehingga ada yang sanggup menukar jantina untuk memuaskan hati.

Sebab mereka tertarik bila rakan-rakan mereka berwajah cantik ...body meletup dan juga berpakaian cantik seperti wanita.  Mereka sanggup mengeluarkan wang ringgit hendak membeli pil hormon dan membuang wang ribuan ringgit semata-mata hendak menjadi seorang wanita.
Macam kisah Anu dalam botol tulah..bila dah buang rasa menyesal..tapi kan kalau mereka tukar jantina kepada perempuan mereka boleh beranak ker?

Kisah sebenar seorang gay  yang sekarang ni  berumur 50 tahunyang telah menyesal membuat pembedahan untuk membuang  (faham ajerlah) untuk menjadi seorang perempuan tapi akhirnya dia menyesal setelah di tinggalkan oleh teman lelaki yang di cintai.

Selepas itu, dia jatuh cinta dengan seorang perempuan tapi sayangnya semua sudah terlambat kerana dia sekadar dapat melihat anunya dalam botol.

Pembedahan membuang anu itu dibuat di Thailand ketika dia berusia 21 tahun dan dia juga dapat membawa pulang anunya yang disimpan dalam botol ke sini. Pada masa sama, dia juga menahan kesa
kredit gambar http://www.budiey.com
Pada episod akhir tadi, salah seorang pink lady bernama Mak Yam telah kembali semula kepangkal jalan setelah 20 tahun menjalani kehidupan sebegitu.  Beliau tak sanggup dan telah sedar bahawa hidup dalam kepura-puraan tidak kekal selama-lamanya.

Alhamdulliah beliau telah mula menjalani hidup sebagai yang asal dan mula mempelajari ilmu keagamaan.  Bersyukur dia tidak meninggal sebagai pink lady.
  Sekarang ni ada pulak seorang artis yang menulis sebuah buku yang bertajuk Selamat Jalan Pondan ..nak tau sape dia..ala si Ambo..amboi..amboiii tu..
Tentu hebat dan menjadi mencetuskan kontroversi apabila buku ni di lancarkan pada 17hb. Ogos nanti.

"Kisah benar yang saya lalui ini juga boleh dibuat sempadan dan nasihat berguna kepada seluruh pembaca tidak kiralah mereka itu orang lelaki tulen, pondan, mahupun pengkid. Dalam buku itu saya ada menyebut saya bukanlah ustaz untuk memberi nasihat dalam hal ini, tetapi terpulanglah kepada pembaca untuk menerima ataupun sebaliknya.
 "Ia juga dianggap sebagai langkah kepada saya sendiri untuk meninggalkan kehidupan lalu. Kalau tidak boleh membuangnya 100 peratus, setidak-tidaknya ia ada usaha untuk ke arah yang lebih baik," katanya.

Ishhh takkanlah Azwan ni  pernah jadi Pink Lady aka Pondan aka Mak Nyah aka Bapok...tak perlah..kita tunggu ajer pelancaran buku  yang menjadi kontroversi dan akan menimbulkan spekulasi pulak dalam bulan Ramadan nanti.  

p/s Pink Lady kat Lorong Haji Taib tu agak-agak ada tak yang berkelulusan tinggi ek..rasanya tak kot.  

akak selalu terjumpa pink lady kat situ  sebab selalu pergi ke kedai bakeri Bake With Yen..kalau pergi dengan anak lelaki akak..lagi akak rasa segan..sebab cara mereka berpakaian  ..adussshhhhhh boleh termuntah dibuatnya.

9 ulasan:

  1. huh
    baru terpk nak buat tajuk ni
    laju btol kak ina ni
    huhu

    BalasPadam
  2. yossssshhhhhh.... pink lady ! macam2...

    BalasPadam
  3. salam kak
    saya pun gila pink...pink lady tp ori tau hehe..bkn auuuwww..auuwww...

    BalasPadam
  4. sekali pikir kesian jgk pada diaorg yg mengalami krisis identiti nih. sedih pn ada. tak terkata pun ader

    BalasPadam
  5. saya suke pink hehe

    pstt,saya penah lalu tempat bapok kat belakang hotel tune tu kak..ade yg memang cun giler

    BalasPadam
  6. kenapa "pink lady" la pulak? ish sungguh tak best.. mcm di-OK-kan pula.. kesian lelaki yg anu nya dah hilang tu.. bkn ke banyak org dah kata, jgn buat sesuatu perkara tu utk org lain, kalau org lain tu dah takde, haaa cane? buat lah semuanya kerana Allah.. (ce ce dah cam nak bukak ceramah agama ni.. hehe)

    selamat malam!

    BalasPadam
  7. Ina...tadi terlepas mendengar berita di TV..seb baik ina dah tulis..

    Alahai pink lady...macam2 aje diorang ni kan...masa ni belum rasa menyesal lagik...nanti dah terasa kesilapan baru nak menyesal masa tu dah terlambat...

    BalasPadam
  8. ada 1 kumpulan menari nih. pakai baju sexy x hengat.. and stok2 bapok jugak, dorg namakan group dorg, "Banana Girls"

    First time dengar, dok terpikir dah.. "ini mesti belom buang banana nya lagi ni kot?" kih3.

    BalasPadam
  9. nak tanya sikit apa tajuk lagu intro segmen pink lady tu. bes gak

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...