OOO

Sabtu, September 18, 2010

Apa yang orang suka makan bila raya (Kisah raya lagi)

Gi beraya hari Rabu..mula-mula ke Nilai rumah adik ipar (lupa nak ambil gambar) sambil tu shopping kat Nilai..kemudian kami konvoi 2 kereta ke Bangi.....
macam orang kelaparan..bedal biskut raya...
habis kerepek, keropok dan popia gulung di bedal oleh kami...
Masa adik  datang  hari Khamis...akak hidangkan keropok lekor original dari Terengganu..akak ambil kat rumah dia hari tu jugak ...eyriqazz bagi sebab dia balik kampung dan dia kata kalau nak makan keropok lekor jom serbu rumah dia..(gurau ajer)
Dah rezeki mereka...mengunyah keropok lekor
.biskut raya cuma jamah sikit ajer..
Bila kawan Ira datang sebelah tengahari...
akak goreng nugget...lagi mereka suka..
perut kenyang suka hati..
yang paling akak suka

12 ulasan:

  1. salam kak ina..

    kalu beraya..saya nk mkn laksam..hehe..plus++ nasi kerabu..

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Kak Ina

    kalau saya datang
    saya nak nasi ayam penyet
    teringat kat jakarta

    Wassalam

    BalasPadam
  3. pg raya cari laksa kat rumah jiran sebelah...hehe..

    BalasPadam
  4. pg raya cari laksa kat rumah jiran sebelah...hehe..

    BalasPadam
  5. wajib ketupat rendang, dgn kuah kacang, takde nie tak sah

    BalasPadam
  6. Biasalatu..
    1st day raya,opcos rendang,ketupat dicari...Masuk seminggu raya,biskut2 memangla laku.Lagi kalau bawak melayan tivi..kan kak?

    BalasPadam
  7. pernah dengar nama "kuzi" di makan dengan roti jala atau roti bulat

    BalasPadam
  8. Salam Aidilfitri kak ina...
    wah raya sakan tuh :)

    BalasPadam
  9. selamat hari raya kak..
    waahh tak jumpa rempeyek lagi raya ni..hohoho

    BalasPadam
  10. Saya nak shortbread :(
    ada lagi x kak ina?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers