OOO

Isnin, September 27, 2010

Makna di sebalik sotong kering



Sambal sotong kering sape tak suka ...
makan pulak dengan nasi lemak...fuhhhhh..tak ingat orang belakang
Yang ni pun orang panggil sotong kering...(kredit google)
 Tak sesuai untuk yang belum berkawin..


Dah 2 minggu  bertutur-turut.akak baca kisah sotong kering dalam Harian Metro Ahad..tapi dalam ruangan Doktor Sakit Tuan (lelaki punya..kalau perempuan di panggil Sakit Puan...tu sebab di panggil Tuan (lelaki) dan Puan untuk Wanita).

Pada 19 September 2010..soalan dari Ringgo, Bukit Tinggi, Johor..

Dia kata dia naik nafsu bila terbau macam sotong kering.  Malu pulak nak tulis penuh.  Baca kat sini yer..  (klik)

Semalam dalam Harian Metro Ahad pun ada lagi kisah sotong kering lagi.  Tajuk dia tak tahan bau sotong keringlah pulak.  Kali ni dalam ruangan Pakar Sakit Puanlah pulak kelolaan Dr Adilah Ahmat.

Sebab belum keluar dalam on9 akak sharelah soalan dia yer..
Li dari Hulu Kinta, Perak.
Sejak isteri saya mengikat peranakan,ketika bersama terdapat sejenis bau (seiras sotong kering).  apakah punca bau yang kurang menyenangkan itu?  Perkara ini sudah berlarutan hampir enam tahun.

Satu selera suka bau sotong kering ...satu lagi tak suka bau sotong kering....kelakar sungguhkan..

Aduhai orang lelaki yang dah berkawin ni..macam-macamlah kerenah mereka..isteri gak yang menerima seadanya.

p/s bukan unsur lucah yer..sebab kelakarlah bila dia orang timbulkan pasal sotong kering ni..

8 ulasan:

  1. Hahahaha....
    Itu kisah bau sotong kering lain la kak.

    BalasPadam
  2. erk.. bau lain tak ada ke?
    hehehe

    BalasPadam
  3. salam kak

    t'kejut mak ai besaunya

    saya bace mate tutup sebelah hehe

    BalasPadam
  4. cmnelah bau sotong kering tu..macam2 diorang ni

    BalasPadam
  5. ahaha, underwear lain pon prg panggil sotong kering cozz ia dijemur supaya kering

    BalasPadam
  6. lepas nie..tengok sotong kering..mesti teriingat posting ina..heheh

    BalasPadam
  7. takpe kak wlu bau busuk dia tetap sedap..arrr suka sotong kering/ apa2la tentang sotong..nyum nyum

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers