OOO

Ahad, Oktober 10, 2010

Apa Hal MIZZ NINA kat Konsert Arak?

Dulu ada gak terbaca kat blog member pasal Mizz Nina  nak nyanyi kat party ni..masa tu tak confirm lagi..

 Tapi bila tenguk kat blog member Cina memang confirm dia akan menyanyi kat konsert Hennessy Artistry yang  akan di adakan pada 23 hb. Okt ni di International Exhibition & Convention Centre, Mines Resort City.

Dubbed as the H-Artistry party of the year, the event will see a blend of musical talents from Malaysia, Taiwan, Canada and the USA belting it out on a night that promises to be bold, daring, and fresh, ultimately, culminating in a blend of urban sounds and cultures that come together through electrifying performances that will leave guests awestruck and craving for more.

Antara artis ialah..KARDINAL OFFISHALL, DA MOUTH, DJ ALEX DREAMZ,FOULWORKS & MS. EVA T, DEJA VOODOO SPELLS dan penyanyi Malaysia



nak tau sape  Mizz Nina ni ..

 Mizz Nina ni kelahiran tempatan, Melayu, anak kepada ahli perniagaan terkenal Malaysia. Nama sebenar adalah Shazrina Azman dan mula dikenali melalui kumpulan TEH TARIK CREW

Pernah digosipkan dengan Noh dari Hujan. Berdasarkan kepada gayanya seperti artis dari luar negara,namun disebalik rupa dan penampilan yang ditonjolkan,dia merupakan salah seorang artis kelahiran dari Malaysia. 

‘Single’ terbaru beliau yang bertajuk ‘what you waiting for’ yang merupakan kolaborasi bersama Colby O’Donis mendapat tempat di hati peminatnya yang amat meminatinya.

 Beliau sebelum ini pernah menceburi bidang peragaan dan terlibat dalam pengiklanan komersial televisyen serta bekas pengacara ‘Channel V’. Bakat yang ada dalam diri beliau melonjakkan namanya lebih tinggi dalam bidang seni muzik. Amat berminat seni muzik hip hop,memberikan beliau suatu pengalaman berbeza sebagai artis perempuan hip hop di Malaysia.

Rasa bangga dengan usaha beliau yang melakukan kolaborasi dengan artis luar seperti Colby O’Donis yang merupakan artis baru meningkat naik di Amerika sana. Nyata bakat yang ada dalam diri Mizz Nina mampu memikat artis luar untuk digandingkan bersama dalam lagunya.

Bila dia nak menyanyi kat Biggest Hennessy Artistry (jenama arak)  ni...macam tak best kan

Entahlah..tak tau nak kata apa..

17 ulasan:

  1. iskh2 ingatkan dia nie kristian, melayu dan beragama islam rupenye...

    BalasPadam
  2. salam kak

    well,takut ckp lebeh ..karang...

    BalasPadam
  3. dia sudah jadi celebrity mah.. jadi.. lol

    BalasPadam
  4. maher zain jugak yang hebat, konsert tiket abis dlm masa 1 hari dimalaysia :)

    BalasPadam
  5. nak nasihat lebih2 dah besor..
    ade mak pak pulak tu..

    BalasPadam
  6. salam kak ina, lama xjenguk blog kak ina..dah bertukar wajah yaa..

    kecewa juga dengan artis kita..diorang ni xkisah sangat tentang punca rezeki diorang ni..janji poket penuh!!

    BalasPadam
  7. ala...tibe2 rasa terkilan pulak..

    xptot la

    BalasPadam
  8. sedihnya ada penyayi melayu mcm nih .. tpkan ape nak diherankan dia mmg sosial sgt pun kak ina ..

    BalasPadam
  9. memula dulu ingat dia ni orang singapore sebab tak berapa fasih cakap melayu.....siap minta maaf lagi kat melodi kata dia tak pandai cakap melayu..well...kata anak kelahiran malaysia mestilah pandai berbahasa melayu kan....dari situ pun kita leh lihat cara yang sedikit kebaratan.....apapun no komen la kak pasal dia nak nyanyi kat konsert arak tuh..

    BalasPadam
  10. menda macam ni memang t tak sedap dengar tapi da jadi perkara biasa pulak.

    sebelum ni pernah dulu2 baca magazine tak berapa glamer. sekali tengok, maria farida (zaman dia muda2 dulu la) jadi model bra dan suo dalam (pakai dress putih jarang dan nampak la design2 bra dan spender. itu buat catwalk utk jenama pakaian dalam, utk charity.

    mcm kelakar kan? magazine tu memang sebut nama maria farida.

    BalasPadam
  11. Terrific work! This is the type of information that should be shared around the web. Shame on the search engines for not positioning this post higher!

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...