OOO

Isnin, Disember 27, 2010

Fuhhhh


Antara makanan baru yang akak cuba.
Tiada ayat boleh di gambarkan betapa letihnya mengharung perjalanan yang jauh. Tapi seronok bila berjalan bersama family.

Memang kali ni tak jumpa pun dengan member blogger di pantai timur sebab keluar dari bilik hotel ..pagi ..balik malam. Terima kasih akak ucapkan kepada Kak Chik yang sudi membantu bila akak bertanya macam-macam.

Ingat hati nak bawa anak-anak mandi laut tapi bila lalu kat Cendering tenguk ombak ganas sungguh. Tak jadi nak duk kat tepi pantai.

Insyallah esok baru menerulskan perjalanan pulang ke Kuala Lumpur.

Semuga kami sekeluarga selamat sampai semula ke rumah.

13 ulasan:

  1. makanan ape tu kak??
    macam campuran buah2 je..

    oopppss.. kalo perasan..
    penghargaan saya untuk blog nih..

    http://shakiddo.blogspot.com/2010/12/terima-kasih-blogger-500-follower-dalam.html

    BalasPadam
  2. cendol?

    apesal g pantai timur time bulan 12?
    mesti la musim tengkujuh kan.. hehe..

    have fun kak dengan family.. hoho

    BalasPadam
  3. RIndu rr nak gi Ganu...tanah tumpah darah kelahirang ku....

    BalasPadam
  4. huwaa..kak ina rajin jln3 ek..mcm ibu mia..ni kami pon bru je balik dr cameron..ehehe..happy new year sis

    BalasPadam
  5. apa pulak tu?

    skarang time cuti mmg seronok bejalan2 melawat malaysia.

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum Kak Ina

    apa nama makanan tu... suspen ajer

    moga selamat dlm perjalanan

    Wassalam

    BalasPadam
  7. musim ujan mmg kurang syok la klo akak nk melancong ke pantai timur nih.dtg time musim panas baru kena ngan abc cendol tu.hehheee

    BalasPadam
  8. have a safe journey yer kak ina :)
    mknn apa dlm pic tu? mcm rojak buah ajer heheh

    BalasPadam
  9. jangan lupa bagi resepi bila akak dah tahu buat..hehe

    BalasPadam
  10. uikss bestnya akak gi cuti2 malaysia...semoga selamat sampai ye kak.

    BalasPadam
  11. kak ina kl uitt,
    peminat tanye tu; ABC sekerim ke?
    best!

    BalasPadam
  12. alah...pegi ganu rupanya kak ina..kalo tau awal2 leh tumpang balik ganu..hahaha

    cuaca tak elok skrg kat sana..tak sesuai ke pantai

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers