OOO

Rabu, Disember 08, 2010

Lagi Artis Bercerai



Lagi cerita artis bercerai, Sein & Nana sah cerai talak satu.

Pasangan ini juga merupakan peserta rancangan Sehati Berdansa musim ketiga. Tak tahulah kenapa ramai artis yang masuk Sehari Berdansa ni bercerai boleh bercerai berai.

Adakah ini suratan atau kebetulan. Patutnya selepas berhari-hari berlatih bersama-sama dilantai tari, diorang ni suppose lebih rapat tapi nampak gaya cam sebaliknya.

Sein dan Nana telah berkahwin sejak tahun 2006 dan memiliki 2 cahaya mata. Kedua-dua anak mereka masih berumur kira-kira 3 dan 4 tahun. Semoga penceraian ini tidak menjejaskan masa hadapan anak mereka.

Juara rancangan realiti Sehati Berdansa musim ketiga, Sein dan Nana sah bercerai talak satu di Mahkamah Tinggi Syariah di sini, Rabu.

Sein,27, yang merupakan anggota kumpulan Ruffedge melafazkan talak pada pukul 2.45 petang selepas mahkamah membenarkan permohonan yang difailkan Nana.


Punca penceraian masih tidak diketahui. Biar apa pun puncanya, mereka tetap dah berpisah. Kalau ada harapan nak berbaik lagi bagus, kalau takde semoga kedua-duanya sabar dalam menghadapi dugaan ini.
p/s Semuga anak-anak mereka tidak menjadi mangsa. Kesian tenguk kecik-kecik ibubapa tak duk bersama lagi.

kredit : zuriey86.blogspot.com

24 ulasan:

  1. salam Kak Ina,

    Azzah dah pos hadiah buku...nanti dah terima bagitau azzah ya...

    Selamat membaca...

    Azzah8

    BalasPadam
  2. astagfirullah
    makin menjadi - jadi plak...
    bukan bias tpi rasanya ptut saje rancangan tu dibubarkan..

    BalasPadam
  3. hm kesiannya pada anak2. tak tahulah nak cakap macam mana sbb kita tak berada kt tempat mereka. moga anak2 dia memahami.

    BalasPadam
  4. peringatan buat yg belum kawin..
    jangan kawin dgn artis.. hehhe

    BalasPadam
  5. lor..tgk mcm loving couple je..
    cerai juga ek...
    mcm badi plak sehati berdansa ni kan sorang2 cerai hehe
    tapi tu nama nye takdir kan...xmasuk sehati berdansa pon..ramai juga yg bercerai...

    BalasPadam
  6. rasanya dah ramai yang masuk rancangan tuh tapi berakhir dengan mahkamah kan?

    BalasPadam
  7. sian dorang kan kak. :(( sy pon bru je post psl nih. hemm. xtau nk ckp ape. terlalu byk artis kawen cerai. nak komen pon x berani sb sdri dh berumahtgga.

    BalasPadam
  8. sian sbb tk bhgia anak cucu...maybe diaorg tk cukup duit kot

    BalasPadam
  9. lorrrr...nak wat camner kann...jodoh x panjang...

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum Kak Ina

    itu dinamakan artis
    tapi tak semua

    Wassalam

    BalasPadam
  11. sedihnya...moga dijauhi dari perkara yang sama...lepas kawin nanti

    BalasPadam
  12. xsangka la plak..mungkin dh xde jodoh mereka.,..

    BalasPadam
  13. kak ina..
    sedihlah dorang berpisah.
    suka sangat kat dorang ini.
    sangat sepadan.

    BalasPadam
  14. mase nak tgk wyg dgn kwn dulu2,penah terserempak dgn dieorg...loving ,hmmm



    mtk jauhkan dari rumah tangga kita semua..Amin

    BalasPadam
  15. macam badi pulak kan.. semoga itu yg terbaik
    ALL IN ONE

    BalasPadam
  16. angah pelik sangat sapa yg masuk sehati berdansa mesti dari golongan yg joint tue berceraiii pelik2

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers