OOO

Rabu, Mac 23, 2011

Indah Ker Berpoligami

Bagi orang lelaki poligami indah..tapi bagi orang perempuan...

dengarlah luahan hati seorang isteri dan cerita lelaki yang berpoligami ni dan nilaikan sendiri. Siapa yang lebih menderita..




Bila dengar keluhan isteri pertama..rasa terharu di atas pengorbanan beliau.
Suami senang ajer kata cam tu tak tau ker perbuatan anda melukakan hati isteri pertama anda.

p/s eksyennya suami dia..macam bagus ajer

    7 ulasan:

    1. Subhanallah..semuga Allah kurniakan kesabaran dan ganjaran pahala kpd Kak Mah yg sabar dan tabah.

      BalasPadam
    2. bukan laki ni penyanyi dikir barat ke?

      kesian kak mah..

      BalasPadam
    3. itulah namenye x sedar dek untung. rezxeki Allah bagi sbb kesabaran isteri die. sesedap rase je kan suaminye tu....

      hurmmmm kalo isteri pertama tu tak keje agak2 die mampu ke nak menampung hidup 2 family? haishhhh

      dunia macam2. ujian xkan pernah abes. :D

      BalasPadam
    4. kak mah nie memang cekal sungguh orangnya.... alhamdulillah dia dimurahkan rezeki....sedikit pengajaran dan ingatan saya untuk pilih calon isteri....

      BalasPadam
    5. hanya wanita cekal jer terasa keindahannya..

      BalasPadam
    6. sedih bg pihak Kak Mah. tambah2 lg dgr kata2 suami dia tu. semoga Kak Mah tabah dan terus cekal demi anak2nya

      BalasPadam
    7. berbeza betul cerite si lelaki dan kisah derita yg kak mah kene tanggung..

      BalasPadam

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Google+ Followers