OOO

Ahad, Mac 13, 2011

Jumpa balik teman sekolah menengah

Dzawiyah duk sebelah kiri akak
Tak sangka sungguh..bila teman rapat waktu bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan (P) Jalan Temerloh,Kuala Lumpur (sekarang Sekolah Menengah Kebangsaan Puteri Titiwangsa, Jalan Temerloh, Kuala Lumpur) sudi menjengah ke blog akak. Mulanya beliau tak kenal akak..al maklumlah fizikah dah berubah tak sama macam waktu sekolah dulu.

Bila beliau terbaca di N3 http://www.kakinakl.com/2009/06/mengambit-memori-silam.html barulah dia perasankan akak..macam mana tak perasan gambar dia memang ada di situ.
Teman rapat yang selalu bergaduh, teman meluahkan perasaan hati dan teman belajar dari Tingkatan Satu hingga Tingkatan 3. Waktu rehat kami selalu ke kantin bersama-sama dan kalau bawa bekal kami akan makan di kantin ataupun di kawasan sekolah. Masa tingkatan 4 kami berpisah kerana akak bertukar sekolah.
gambar kenangan di studio pada 22.10.1979 -Fauziah,Dzawiyah, Faridah)
Beliau telah menjadi seorang guru di Kemaman dan sekarang bercuti selama 3 tahun kerana mengikut suami bertugas di Arab Saudi. Tak sabar nak tunggu beliau pulang bercuti pada tahun ni. Nak mengimbau balik kenangan lalu.

Tak sangka gak beliau dah ada blog http://cahayadzar.blogspot.com/ bila tenguk badan masing-masing memang berbeza banyak..bukan beza sedikit.

p/s sape kata berblog buang masa..dapat gak jumpa member lama..miss you all..

13 ulasan:

  1. saya pon gembira dpt jumpe kwn lame

    BalasPadam
  2. Maulidur Rasul ari tu pon saya terjumpa kawan lama melalui blog. Dia yang cam saya dulu. Seronok mengimbau zaman sekolah.

    BalasPadam
  3. gambar bawah sekali baru cam kakinakl... yg duduk sorang tu kan

    BalasPadam
  4. teringin nak jumpa kwn2 lama..me byk jejak kasih kat FB :)

    nak menang purse clarks ori? jom vote!

    BalasPadam
  5. best kan..? lagi2 bila dapat jumpa nanti.. :)

    BalasPadam
  6. beshnye jumpa kawan lama..

    kak ina if nk jenguk resepi meat the tofu bleh tgk kat sini

    http://packmelove.blogspot.com/2011/02/mw-disember-2010.html

    bleh besarkn gambar yg tunjuk recipe tuh..

    xoxo

    BalasPadam
  7. owh..kak ina skolah situ ker dulu, aiseymen..sama la ngan sha, tapi dari tahun 1991 to 1994 - 3 tahun jer, pastu pindah skolah kat rumah..byk giler kenangan kat skolah tu..tapi paling best masa balik skolah, lalu skolah lelaki,smbil cover cun..hehe..

    BalasPadam
  8. phewwitt!! hot giler kak ina pakai baju kurung sekolah tak bertudung duduk depan tuh kan? Boleh cam dah. Hehehe


    Terbaru >Lee Chong Wei Pertahankan Gelaran All England 2011 >Tips Mengesan Email Palsu Untuk Pengguna Maybank2u >Gossip Blogger

    BalasPadam
  9. lawanya kak ina..dolu2..

    BalasPadam
  10. cun nyer kak ina masa sekolah, putih melepak macam anak korea ke jepun...

    CB

    BalasPadam
  11. terima kasih yer tanpa nama..itu dulu ..skrg dah lain..zaman dah berubah

    BalasPadam
  12. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers