OOO

Jumaat, April 29, 2011

Jumpa Chef Cun


Yes..akhirnya dapat gak jumpa dengan Chef Rancangan Icip-Icip di Astro. Ada yang kenal tak?

Di mana akak jumpa dia? Nanti ek akak cerita...tak ada mood..sebab tersentap..

20 ulasan:

  1. wah.... cantiknya chef anis...
    peeh........macam tak sesuai dia jadi chefkan??? heheheh
    macam model

    BalasPadam
  2. wah memang cun...cam model...akak pun comel gak

    BalasPadam
  3. salam..dua2 comel :-).. minat kat chef anis nabila..

    BalasPadam
  4. cun giler..biasanya chef kan comot2 je..hikhikhik...

    BalasPadam
  5. Comel2 dan dua2 pandai masak kan..kan...kan...

    BalasPadam
  6. lama tak jumpa kak ina..betuah sapa dpt cef ni

    BalasPadam
  7. rileks kak. ahaha, biasa laa

    BalasPadam
  8. memang sedap mata memandang dia nie...saya sabar menanti kisah seterusnya.... ;-p

    BalasPadam
  9. oo..chef ni..dulu selalu tengok icip icip kat tv3.memang lawa.mcm sesuai jd model je..huhuhu...

    nape tu kak?tersentap nape tu...

    BalasPadam
  10. byk kali dah si anis ni keluar paper...org cun ...

    BalasPadam
  11. kenal2. saya selalu tgk icip2 kat AFC dulu. tp skrg dah xde

    BalasPadam
  12. comel dia ye..

    tersentap naper kak?

    BalasPadam
  13. dia masak tak bubuh garam pun, saya rasa nak menambah 3 kali.

    BalasPadam
  14. dua2 pun comel kak :) selalu jugak dulu tengok icip2..

    BalasPadam
  15. Hi kak! laju update! ehehe. seronok jumpa akak smlm. sgt friendly! hope next time kita dpt lepak2 sesama lg! huhu

    BalasPadam
  16. kenal dier neh.. age bpe eks dier? muda2 dh glemer... sentap pasai pa, kak? citer ah...

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers