OOO

Sabtu, Mei 28, 2011

Gedikss bersama bloggers di Maybelline Lauch Event

Semalam akak dan geng blogger dapat jemputan menghadiri pelancaran produk baru Maybelline Hypersharp Liner..bukan atas Nuffnang tapi pihak Maybelline sendiri yang jemput melalui email.
 dah jadi cam artislah pulak bila di suruh bergaya kat sini oleh
jurukamera pro dari Maybelline...perasan jap
bersama Jard dan Liyana Jasmay yang menjadi Duta Maybelline. 
Liyana yang cantik jelita dan peramah dan tak kekwat
Bersama Fara
Lama tak jumpa afra
Macam-macam yang kami letak...macamlah akak dan Zuriey ni pandai bebeno bermakeup. Semua nak tepek tak tau nak letak camner.  Letak ajer mana yang tau.
 kami yang gedikssss Zuriey, Afra, Cik Lilyputih (bila nak tukar jadi Puan ek) dan Fara..kelakao tenguk gambar ni..happenning bila jumpa sekali sekala..nak tiru gaya model hyperliner ni sebenarnya..

Nanti akak tunjuk gambar sekitar pelancaran produk terbaru ni yer.

8 ulasan:

  1. lame tak jumpe jard,makin cun!!biase la dia cover gigi besi dia hihi

    bestnya dpt pegi

    BalasPadam
  2. bestnya kak ina...jeles dapat jumpa ramai bloggers :)

    BalasPadam
  3. Assalam kak Ina

    Bestnyer join event camnih.


    Blog nurqaseh sakit lak....sob3
    Jom visit my other blog from mamawana

    http://lautkasih.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. hurmm.... teringin betul la nak jumpa gadis2x maybelline tu...terutamanya si afra tu.... ;-p

    BalasPadam
  5. maybeline dah engage dgn nuffnang. main direct jer nk jimat kos

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers