OOO

Ahad, Mei 08, 2011

Hadiah Hari Ibu...terima kasih anakku

Terima kasih Ira sebab sudi belikan mak novel sempena hari ibu.
Ira pegi dengan member-member sekolah sempena Pesta Buku di PWTC dan belikan akak novel ni.

Terima kasih anakku, mak tak mengharapkan hadiah, cuma mak pinta Ira jaga diri, berusaha mencapai kejayaan dan sentiasa menurut perintah Allah s.w.t. dan meninggalkan apa yang di tegah olehnya.  Mak selalu marah sebab mak nak Ira tau apa yang salah dan apa yang betul.

p/s fuhhhh berapa lama nak habis ni..tebal bebeno

10 ulasan:

  1. selamat hari ibu kak ina...
    wahhhh..bestnya dapat hadiah...

    BalasPadam
  2. wah dapat novel...mak saya tak suka baca novel =D

    happy mothers day

    BalasPadam
  3. kak INA KL
    selamat hari ibu....
    wah!! bestnya dapat hadiah seelok ini..
    ayu pun kalau dapat novel.. HOREY!!! I LIKE

    BalasPadam
  4. slmt hr ibu kak!

    seronok betul dpt hadiah novel..leh baring2 je hr ni sambil mbaca..best tu! :)

    BalasPadam
  5. selamat hari ibu kak...jadi la janji dorang ingat kat kita kan......

    BalasPadam
  6. sonok kan .... at least novel itu sebagai tanda ingatan...

    BalasPadam
  7. Selamat Hari Ibu, Kak Ina :) Moga bahagia di samping anak2 dan keluarga tercinta.

    Eheh, bestnya dapat novel. Kalau saya, memang dah tak bergerak dah sebab nak baca novel tu sampai habis. Selagi tak habis, selagi tu la tak senang ;p

    BalasPadam
  8. selamat hari ibu..so sweet..siap dptkan tandatangan lagi tu..

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers