OOO

Isnin, Jun 13, 2011

dr. GRILL BBQ terbaik punyerrrrrrrr

Lepas balik dari perkawinan Beautifulnara akak pegi pula ke rumah jiran dekat rumah yang kebetulan buat gak majlis kawin hari yang sama.
Pengantin lelaki lebih kurang sebaya dengan anak akak yang sulung. Tapi tak berapa rapat. Kalau jumpa bagi salam ataupun senyum ajer. Sekejap ajer masa berlalu.
Kat rumah Beautifulnara ada gulai daging kambing, kat sini pula ada kambing grill..fuhhyooo ramai betul yang rebut bila dah masak. Tak leh tunggu lama mesti habis. Nasib baik ada 5 ekor..taklah kempunan nak rasa sebab kami sampai kat sini pukul 2.00 lebih.
Chef yang kelakar dan suka pot pet pot pet cam akak. Akak dah janji nak promosi kambing grill beliau ni sebab rasa memang sedap. Tak dak komisen yer sebab dah pernah jumpa chef ni 2 kali.
Erhmmm kalau anak akak kawin cukup ker idak nak buat budget kambing grill cam ni..sebab adik beradik suami bersama-sama cucu cicit dah dekat 100 lebih, kurang-kurang kena 8 ekor kambing..hubby akak kata kita guna seekor lembu, lagi berbaloi kot.
Apa macam chef sanggup tak? Doakan yer agar murah rezeki kami, boleh lah jamu makan cam ni.

p/s sape-sape yang teringin nak buat majlis guna kambing grill bolehleh contact dr grill ni yer. Berbaloi..baloiii

13 ulasan:

  1. Semoga murah rezeki akak dapat la sponsor 10 EKOR LEMBU buat grill....jemput la saya jadi food tester yea...hehehe

    BalasPadam
  2. fuhh mmg nampak sodap tu kak

    BalasPadam
  3. my hubby suka mkn kambing :) me biasa2 ajer :)

    BalasPadam
  4. nampak sedap dan menyelerakan..

    BalasPadam
  5. saya suka makan daging kambing gulai..memang sedap..

    BalasPadam
  6. askum kak ina..sy ingin mengucapkan ribuan t.k. yg tak terhingga pd kak ina dan abg, krn.mempromosikan syarikat sy..sy doakan kak ina dan family semoga dimurahkan rezeki,diberkati dan dirahmati oleh YG MAHA ESA..

    BalasPadam
  7. Wooww kambing grill nampak cam sedap..tapi tak berani nak makan kambing.. takut naik darah lagik..hehehe

    BalasPadam
  8. Untung kak ina makan kenduri makan daging kambing panggang. Terbaek tu.

    BalasPadam
  9. kalau akak buat kambing grill mmg kami datang..hehe
    sedap tu mkn kambing bakar..

    BalasPadam
  10. salam dr grill..wah pandainya cari blog akak. Insyallah jika ada rezeki akak jumpa kamu lagi yer

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers