OOO

Khamis, Jun 16, 2011

Ke Leeds United Kingdom

Lepas makan spageti dan nasi goreng kami pergi pula ke Leeds.
Nak gi Stadium gak ni. Russhdi nak beli jersey kat sini. Hermmmm stadium lagi..
Anak mat salleh baru balik sekolah (klik dalam kereta ajer)
Ramai gak pelajar islam..ruper cam orang pakistan di Manchester
Bangunan kat Manchester dan Leeds lebih kurang sama ajer.
LUFC terletak di Beeston, Leeds, West Yorkshire. Pasukan bola ni tak fofolur pun dalam Liga Inggeris.
Pilih jangan tak pilih..baru perasan cam hanger tu sangkut kat hidung akaklah..ciss
Lepas tu balik ke Sunderland
Mula-mula nak makan pizza halal ni untuk makan malam..tak jadilah pulak
Pegi pulak ke sini kepunyaan orang Pakistan.  Dulu anak akak pernah kerja kat sini, sajer cari duit poket. Ashik makan ayam goreng ni sampai anak dah tak doyan nak makan. Akak beli sebab nak rasa, manager orang pakistan tu  baik hati bagi macam-macam kat kami.
Akhirnya makan nasi sedap yang di masak oleh Chef Bangladesh (kat sini tak pernah rasa mat bangla masak) sebab tak kenyang makan ayam goreng ajer. Cuaca sejuk jadi perut ashik lapar ajer. 

Borak-borak dengan budak malaysia yang kerja kat situ sekejap, pastu balik makan kat umah.

16 ulasan:

  1. salam...

    kak, hanger tu bkn nampak cam sangkut kat hidung, tp nampak cam misai akak, hehehe... sori kak, gurau jer...

    BalasPadam
  2. hihi.. uk mmg ramai la pakistan nih. macam kg diorang je dah jadinya. tapi ok la senang nak dapat makanan halal. :)

    BalasPadam
  3. bandar2 kat UK semua lebih kurang ajer :) tp comel sbb obersi kan :)

    BalasPadam
  4. amboi jalan lagi...jeles..jeles..hihii..

    BalasPadam
  5. bape lai akk borong jersi?

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum Kak Ina

    pak mat bangla ada di mana2 yer

    Wassalam

    BalasPadam
  7. - best nyer...lain kali nk ikut bole?

    BalasPadam
  8. Kak ian ,cer citer pengalan kak ina semasa tinggal kat Jakarta. Kami yang pergi 2,3 hari tentu tak sama rasanya.

    cer citer, cer citer.

    BalasPadam
  9. Teringin nak baca cerita kak ina tinggal di Jakarta.Cer citer sikit.

    BalasPadam
  10. ke leeds la pulop..pas masuk utan tmn negara, gi ke europe lak ye kak..hehhe..

    best kan jejalan..

    BalasPadam
  11. haha..kak ina nampak mcm ada misai la...hanger tu betul2 kat bawah hidung

    BalasPadam
  12. Kalau UK nie nampaknya senang kan nak dapatkan makanan halal nie...

    BalasPadam
  13. aar la,,ker mmg akk sangkut hanger tu kt idung...hehehe

    BalasPadam
  14. Leeds UK nih pun meriah gak kan..
    Tambah meriah kalau dapat membuat panggilan tanpa had dengan Flexiroam

    BalasPadam
  15. wah macam nak berimpian nak melancong ke sana thanks atas perkongsian ini..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers