OOO

Selasa, Julai 19, 2011

Sape Adyshariz Ni Ek?

Adyshariz adalah pemenang GA akak..ala dia menang sebab bagi komen terbaik tentang blog yang yang telah di make over oleh Hisyam. Sebagaimana yang di janjikan akak nak terjah blog dia jap.

Bila buka ajer blog ni terpapar gambar anak lelaki beliau Ady Hariz Bin Abdul Rahman yang lahir pada 29hb April 2009 dan nama glam dia ialah Aisha. Beliau mulai berblogging pada 3hb. March 2010. Kira dah setahun lebih dah ni. Follower agak ramai juga, dekat 1,000, beliau ni rajin update setiap hari.

Beliau memang suka masuk contest/GA dan pernah memenanginya. Pelbagi cerita yang adalam kat dalam blog beliau dan semestinyalah ada cerita tentang cahayamata beliau.

Sape yang ada anak mesti suka bercerita tentang anak semasa mereka. Untunglah kan tak macam akak dulu tak sempat nak ada blog nak cerita tentang anak-anak dari kecil lagi.

Dek sebab akak tertarik dengan N3 beliau yang ini http://adyshariz.blogspot.com/2011/07/papan-tanda-bikin-hati-org-kelantan.html, akak minta izin nak letakkan gambar tu kat blog akak.

Gelak baca kisah yang beliau tulis Blogger pemes kak ina kl nak bagi hadiah..tak pemeslah lagi dik oi.., sebab Adyshariz tak tau pun dia dah menang hadiah GA itu.Puas akak tunggu berhari-hari, lelama akak hantar email kat dia. Maaf sebab lambat hantar hadiah yang di menangi.

Hadiah yang ditawarkan agak menarik.

Jomlah kita terjah ke Adyshariz punya blog ek

Jom tenguk sini

4 ulasan:

  1. okey sy jenguk! :) hehe first time dtg blog ni.. :) sy kena pgl auntie la. hehe sy baya2 anak auntie je. :) jemput singgah

    BalasPadam
  2. bestnye direview oleh blogger femes cm kak ina :) jom terjah!

    BalasPadam
  3. terjah link papan tanda yang bikin hati org qelate panas...

    BalasPadam
  4. Salam kak, aisha br jmpa entry ni..sory ya kak sb lmbt. Thanks sb akak sudi review blog saya

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...