Isnin, Oktober 17, 2011

Aksi Jejai Buat Fasha Sandha Makin Sayang

 Wow abang jejai..tak sangka abang pandai pegang pisau yer
pandai masakkkkkk
pandai buat roti keras jadi sedap
 wowww seksinyaaaaaa..geram iii tengukkk auuuuuuww

 aksi seksi sambil potong bawang..fuhhh abangggggg
call FS sekarang juga tauuuuu

Jangan marah yer Jejai..gambar kamu banyak pulak ada kat kamera akak.  Gurau-gurau ajerlah

16 ulasan:

  1. Hahaha..adooiyaiii...kak ina pun dah terjebak dengan Mat Tiger..hahahaha

    BalasPadam
  2. hahah kelakar gile entry ni

    BalasPadam
  3. wowww...seksi..ptotla fasha tergoda..

    BalasPadam
  4. miahahah...vont** manyak seksi wooo..manakan fasha tak tergoda...

    BalasPadam
  5. Kamera saya pun banyak gambar Abang Je jai sampai kamera saya jadik berat.. wakakaka

    BalasPadam
  6. hehe..kelakarnya entry kak ina...:)

    BalasPadam
  7. Errr...saya yg tersalah pandang atau betul...FS tindik kat lidah?? What for??

    BalasPadam
  8. Derang dah kaple balik ke? Hehe. ketinggalan zaman. Perghh.. jejai kacak + tough. Patut la FS jatuh hati,.

    BalasPadam
  9. memang view dari belakang jugak menarik....hehehehe

    BalasPadam
  10. Alahai dah terkena hari ni dgn kak ina..

    BalasPadam
  11. hahahahahha.... apa la gambaq montot yang di shootnya....

    BalasPadam
  12. mantap laa view belakang abg jejai.. ekekeeke

    BalasPadam
  13. cayalah Kak Ina.. gelak sorang kita kuikuikuikui :D

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers