OOO

Selasa, Oktober 11, 2011

Debaran Peserta Blogger Masterchef Malaysia | Akan di Tayangkan di Astro Ria 104

Wah wah wah bukan akak ajer yang teruja dengan Masterchef Malaysia ni.  Rupanya ada gak blogger yang lain yang merasa teruja  nak tenguk rancangan yang telah pun menjadi satu fenomena dalam bidang masakan. 

Rancangan realiti masakan yang menampilkan jurumasak/chef yang telah menjadikan rancangan ini menjadi rancangan hits seperti  MasterChef US, MasterChef UK dan MasterChef Australia.

Bacalah N3 dari teman blogger ini  myvitrd.com

Salam semua,

Walaupun aku bukan peserta program Blogger Masterchef Malaysia tapi aku bangga melihat kesungguhan rakan-rakan blogger kita menggunakan kemahiran memasak mereka di dapur. 
Siapa sangka tangan-tangan yang selalu menaip diatas papan kekunci rupa-rupanya mempunyai kemahiran tersendiri diatas dapur.

Salah seorang peserta yang menjadi kebanggaan aku adalah pemilik blog ini iaitu Kakinakl.com yang telah menjadi salah seorang peserta yang memasuki pertandingan tersebut beberapa hari yang lepas. Seorang surirumah & blogger sepenuh masa mampu menggegarkan dapur anda!
kakina masterchef
Nak tahu betapa hebatnya beliau semasa diprogram blogger MasterChef Malaysia tu.. korang terjah entri ini

Debaran Astro Blogger Master Chef Malaysia@MasterChef Malaysia

Dan

Apakah Dia Rempah Cajun ?(Mesti Tonton MasterChef Malaysia di Astro Ria 104)

Tujuan program ini diadakan adalah untuk mempromosikan program terbaru terbitan Astro iaitu MasterChef Malaysia yang akan mula bersiar di saluran 104 tidak lama lagi.. Tak sabar pulak rasanya nak tunggu ni.
Korang nak tahu lebih lanjut berkaitan program MasterChef Malaysia ni boleh tengok dekat bawah ni.

Program Details: – MasterChef TX will be starting from 22nd October 2011, every Saturday – Wednesday, 9.00pm. Master Class will be on every Friday, 9.00pm. - Program channel – Astro Ria (Channel 104) - Official Site URL – http://www.astro.com.my/portal/master-chef
- Facebook Page Link- http://www.facebook.com/MasterChefMalaysia

- Twitter Link– www.twitter.com/MasterChefMY

Pastikan anda tidak ketinggalan menontonnya di Astro Saluran 104 nanti.. Pasti Hebat!
Penulis jemputan yang  akak panggil myvitrd ini merupakan seorang suami yang penyayang  yang telah bernikah pada  petang Jumaat 18/12/09 .  Sekarang ni beliau dan isteri sedang berdebar-debar menanti kelahiran cahayamata yang pertama pada bulan Disember nanti.
Semuga isteri beliau selamat melahirkan zuriat pertama ini dan akak doakan  semuga di permudahkan segalanya dan memperolehi cahayamata yang sehat walafiat.

Terima kasih kepada beliau sebab sudi menulis N3 mengenai Masterchef Malaysia.

Jom terjah ke blog beliau http://www.myvitrd.com
sekarang juga

5 ulasan:

  1. wowww,.. serius kak ina dah jadi retis.

    BalasPadam
  2. wah terima kasih kak ina promotekan blog saya.. wah teringat pulak masa mula2 nikah dulu bila tengok gambar ni.. Doakan semoga semua selamat nanti..tak sabar nak tunggu myvitrd junior keluar..

    BalasPadam
  3. dah keluar dah skill2 dapur kak ina:)

    BalasPadam
  4. Terima kasih kepada kak ina kerana sudi menayangkan rupa cajun tu. saya memang jakun tak pernah tengok pun.

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers