OOO

Rabu, Oktober 26, 2011

Jom Tenguk Montage Geng Tali Barut Crew

Jomlah layan Montage Ni Yer

Geng Tali Barut Crew montage (GTB) telah di buat oleh  
Bolehlah korang tenguk muka kami ni.

Fuhyoooo bila dengar muzik dalam montage ni memang best sungguh.  Ada macam lagu geng mafia lah pulak kan.  Cayalah Shahrul Hairy..hasil kerja yang terbaik.

Jika ada jemputan event yang best, tapi kami tak dapat join, kami beri keutamaan kepada geng tali barut dahulu dan setakat ini alhamdulliah semua rasa happy join kumpulan ni.

Memang ada yang nak join tapi yang pilih bukan akak yer tapi orang lain. Kitaorang memang ada lantik 2 orang  crew untuk proses pemilihan.

Sabarlah menanti sebab bukan senang nak dapat ahli yang setia, berkerjasama dan menyokong di antara satu sama lain.  Lain satu yang paling penting boleh simpan rahsia....tak propa, perasan bagus  dan kekwat.

Kumpulan kami  juga telah membuat satu blog yang di namakan http://gengtalibarut.com/.  Oleh sebab baru lagi tak banyaklah N3. Jemputlah singgah yer.

5 ulasan:

  1. wah wah wah!! memang gempak sound track nye kak!! :) Lagi gempak bila saya tengok CHIEF nya :) ihihihih. Saya pernah jumpa Summijelly sebelum ni. Kalau akak jumpa dia sampaikan salam kat dia k :)

    BalasPadam
  2. wowww,.. dahsat. moga dunia blog menambahkan kenalan sehati sejiwa eh,.. :))

    BalasPadam
  3. ketua nya tu nampak garang..hak3...tapi sebenarnya sangatlah peramah dan baik hati...

    BalasPadam
  4. dengo muzik tema pom dh gerun n meremang segala bulu d bdn ini. btui, kak. nk mencari bloggers utk juin events sesama bkn mudah. selalunyer depa neh nak kendian tanak. ckp berbelit2. sungguh pintar 'konspirasi' ini.taniah!!!

    BalasPadam
  5. Memang untuk team GTBC nie yang ada ahli pakar dalam video editing....

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...