Isnin, Oktober 31, 2011

Lagi RM9.79 sen nak ke empat angka-LOVE NUFFNANG


Alhamdulliah akhirnya merasa gak dapat sebanyak ini.  Terima kasih  NUFFNANG impian ku hampir tercapai dan terima kasih kepadanya yang memberikan rezeki kepadaku.  Hari ni kena cash out sebab hari terakhir dalam bulan Oktober, insyallah bulan depan dapatlah cek jika tiada apa-apa masalah.

Insyallah di bulan akan datang, akak dapat merasa empat angka walaupun tak sebanyak eyriqazz dan redmummy.com.

Terasa diriku di hargai setelah hampir 3  lebih tahun berblog dan berdaftar dengan Nuffnang hampir 3 tahun.  Memang mengambil masa yang agak lama untuk akak mengecapi kejayaan seperti ini.  Sebab akak ni taklah cun cam model dan dah berusia pulak tu.

Walaupun pada mulanya niat berblog hanya sekadar membuang masa, berkongsi cerita tentang anak-anak dan berkongsi resepi.  Memang tak terfikir nak cari wang dengan blog pada masa itu.  Yang seronok sebab dapat gi event dan juga dapat berkenalan dengan blogger yang lain. 

Akhirnya segala-galanya telah terbukti..jika ada rezeki kita, insyallah wang akan datang dengan sendirinya.  Ada teman blogger yang tak sampai 1 tahun dah boleh dapat 4 angka, tapi  tu sebab rezeki masing-masing.

Yang penting setia pada yang satu dan tidak berpaling arah.  Doakan akak terus berjaya dan semangat berblog tidak pudar.

Sekali lagi thank u  
NUFFNANG...setia pada yang satu macam kita setia pada suami dan keluarga.

p/s yang buat banyak sebab dapat advertorial..BE memang payah nak dapat sebanyak ini.

31 ulasan:

  1. alhamdulillah... Tahniah!:-) teringin gak nak dapat camni...hehe

    BalasPadam
  2. alhamdullillah dpt juga .Banyak tu.

    BalasPadam
  3. banyaknya..tengah duk mengumpul lagi ni nak kasi banyak gak cam akak..hehe

    BalasPadam
  4. Kalau dapat advertorial memang baru merasa earning sebegini...murah rezeki akak....

    BalasPadam
  5. congrats akak!! tu income utk sebulan yer?

    BalasPadam
  6. Terbaiklah kak ina.. tahniah.. rezeki anak2 tu..

    BalasPadam
  7. banyaknya kak..! bila la saya nak dapat duit nuffnang ni..dah 2 tahun beblog belum pernah merasa lagi..

    BalasPadam
  8. tahniah kak ina..harap saya juga dapat cecah angka 3..masih di angka 2 dan tak smpi rm50 pun.huhu

    BalasPadam
  9. Tahniah!! lepas ni boleh guna utk masak2 kan... food is the source of happiness~

    BalasPadam
  10. akak tahniah akak tak sia2 pergorbanan akak dan penat lelah kesana kesini...berbaloi2...hehehe...kak bagi sikit R akak kat saya ye huhhuhu...saya skang banyak M la...

    BalasPadam
  11. yeyy,ble blanje aya ikan bakar...

    BalasPadam
  12. tahniah kak ina...usaha yang tak jemu akhirnya membuahkan hasil.

    BalasPadam
  13. wahh..lumayan tu kak..usaha tangga kejayaan kan...tahniah

    BalasPadam
  14. Tahniah akak,.. YY mmg xpernah dapat banyak camginie,.. cash out pun xpernah,.. hahahaha !!!

    BalasPadam
  15. Wahhh..dia sudah mali,mali,mali..jom gi Mali's..hehe..

    BalasPadam
  16. salam kenalan kak ina...atie silent reader blog akak....atie nak tanya...mcm mana nak dapat advertorial tue yer...atie tak pernah dpt la plak..

    BalasPadam
  17. Terrrr pemmmm sannnnn >>____<<

    BalasPadam
  18. Salam Kak Ina. TAHNIAH...!! Saya sangat seronok bila baca entry akak nie. Macam memberi motivasi pada saya. Maklumlah... saya pun x lawa cam model...dah jadi mak budak dengan saiz yang sama macam akak tu. Tapi akak telah memberikan saya harapan dan semangat untuk teruskan blogging dan sayangkan nuffnang. Err..kurang2nya...blog akak ada event..ada masak2 yang yummy... Tu yang buat reader akak semua setia dengan akak... Go..go Kak Ina...

    BalasPadam
  19. alhamdulillah...rezeki akak la tu.. :)

    BalasPadam
  20. tahniah kak usaha tangga kejayaan

    BalasPadam
  21. best la kak.... saya lagi singgit 15 sen, cukup RM30... hahaaahah...

    BalasPadam
  22. alhamdulillah...murah rezeki akak,.... :)

    BalasPadam
  23. waaaaahhh..tahniah kak ina:)
    semoga lebih murah rezeki lepas ni:)

    BalasPadam
  24. terima kasih buat teman-teman yang sudi tinggalkan komen. Insyallah jika anda semua rajin cam akak semua itu akan terjadi juga kepada anda.

    Setia pada yang satu yer

    BalasPadam
  25. mmg advertorial yg buat tabung nuff penuh kan? sesuailaa ngan keringat yg ditaburrr...ehehehhe..taniah, kak! bermotivasi sungguh tgk jumlah ittew..

    BalasPadam
  26. tahniah akak!! insyaAllah nak dapat earning 4 angka nih.. :)

    BalasPadam
  27. wahh... boleh belanja kat bora ombak la kan..he3

    BalasPadam
  28. wow! 4 angka dah...tahniah kak ina! semoga terus berjaya & murah rezeki...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers