OOO

Rabu, Oktober 12, 2011

MasterChef Malaysia@Penaja MasterChef Malaysia-NeuVida Omega-9 Cooking Oil

Dimana-mana terpampang banner  NeuVida Omega-9 Cooking Oil.  Apakah dia minyak masak Neu Vida Omega-9 Cooking Oil ini?

Jom baca info di bawah.
Dalam masyarakat yang mementingkan kesihatan hari ini, semakin ramai orang beralih kepada "makanan kesihatan" dan cari minyak sihat untuk memasak. Kajian menunjukkan bahawa pemikiran pemakanan mengenai lemak adalah perlu bagi lemak yang lebih baik untuk memastikan gaya hidup yang lebih sihat. 

Bagi memenuhi trend baru, Dow Agrosciences telah merumuskan minyak masak yang terutamanya lemak baik dan dipanggil NeuVida Omega-9 Minyak Masak. Yee Lee berbangga dikaitkan dengan Dow Agrosciences dan membawa minyak ini ke dalam pasaran kita.
Ia mempunyai lebih tinggi Omega-9 oleik asid daripada minyak zaitun.

Omega-9 oleik asid adalah asid lemak yang sihat badan kita perlu untuk mengekalkan kesihatan jantung. Untuk badan kita boleh menyerap vitamin dan mineral tertentu (yang larut minyak seperti vitamin E), kita perlu jumlah yang mencukupi oleik asid omega-9 untuk membantu mencernanya. Penyerapan vitamin dan mineral yang lebih baik akan membawa kepada kesihatan yang lebih baik dan akhirnya sistem imun yang lebih baik.

Ia mempunyai kandungan lemak tepu yang paling rendah di kalangan semua minyak.

Lemak tepu lemak dan trans adalah merupakan punca utama tahap kolesterol yang tinggi yang boleh membawa kepada penyakit koronari, tekanan darah tinggi dan kanser payudara. Oleh itu, diet yang sihat mesti rendah dalam lemak buruk. Antara semua memasak minyak di pasaran hari ini, NeuVida Omega-9 Minyak Masak mempunyai kandungan lemak tepu TERENDAH, bahkan lebih rendah daripada minyak zaitun. Dan ia mengandungi ZERO lemak trans.

Secara semula jadi yang sihat. Naturally Stabil.

Profil asid lemak NeuVida semulajadi yang sihat. Terbaik dari semua, ia adalah secara semulajadi yang stabil, walaupun di bawah bahang 250 ° C. Kebanyakan minyak akan teroksida dan berpolimer. Ini menjadikan minyak NeuVida apa-apa yang serba boleh untuk setiap gaya masakan dari salad to penaik dan dalam-menggoreng.


Wah banyaknya kebaikan minyak masak  NeuVida Omega-9. Memang bagus kalau gunakan minyak ini demi kesihatan keluarga kita.

NeuVida Omega-9 Cooking Oil adalah salah Penaja MasterChef Malaysia di  Astro Ria 104.

Program title – MasterChef Malaysia
  • MasterChef Program Information - MasterChef TX will be starting from 22nd October 2011, every Saturday – Wednesday, 9.00pm. Master Class will be on every Friday, 9.00pm.
  • Program Channel – Astro Ria (Channel 104)
Selamat menonton! War-warkan kepada rakan-rakan anda

1 ulasan:

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...