OOO

Rabu, Oktober 19, 2011

Product Review: Garnier Pure Active Multi Action Scrub

Perempuan dan jerawat? Memang tak dapat dipisahkan especially ketika di peringkat remaja. Paling merisaukan jerawat meninggalkan kesan di muka. Kadang-kadang boleh buat rasa malu dan kurang keyakinan diri. 
 Garnier telah mendapatkan penyelesaian untuk masalah kulit berjerawat ini dengan menghasilkan Garnier Pure Active Multi Action Scrub khas untuk wanita terutama remaja.

Produk ini telah diuji secara klinikal dan telah terbukti berhasil dalam masa 4 minggu. Dalam masa 4 minggu bilangan blackhead dan kesan jerawat berkurangan.

Scrubs, ia adalah sangat penting bagi kita untuk memastikan bahawa sel-sel kulit mati tidak terkumpul pada kulit kita.  Jika ianya  dibiarkan , kulit anda akan bertukar kusam dan tidak sekata. Oleh itu kita sepatutnya  menyental/scrub sekurang-kurangnya 2 kali seminggu.

Jadi bagaimana dengan mereka yang mempunyai kulit sensitif atau kulit berjerawat? Sesetengah orang mungkin tidak merasa selesa menggunakannya kerna  kulit mereka adalah amat  sensitif atau kebetulan mempunyai jerawat di muka. Walau bagaimanapun menggunakan scrub dengan cara yang betul boleh membantu innya  menjadi lebih  baik.

Garnier Multi-Action Scrub mengandungi asid salisilik (Purifying Salicylic acid)  dan HerbaRepair
 
Fungsi Garnier Pure Active Scrub

Ia adalah sangat lembut pada kulit (tidak kasar menggatalkan) dan tidak kering. 
Tekstur yang likat dan warna putih mutiara dan mengandungi biru mikro-manik yang terdiri daripada asid salisilik untuk tujuan anti-bakteria.

Cara Pengunaannya :
 Basahkan muka dan urut dengan lembut dan basuh dengan air.  Elakkan dari bahagian mata.
Dapatkan Garnier Pure Active Multi Action Scrub di pasaran mulai September ini di outlet yang terpilih dan di semua hypermarket serta farmasi mulai November nanti. Harganya cuma RM11.90 untuk 100ml dan RM6.50 untuk 50ml.

6 ulasan:

  1. salam ziarah..
    mija ade wat entri psl garnier light..
    ok eh garnier pure active ni..kene cuba ni plak la..thanks~

    BalasPadam
  2. baru beli. kulit saya jns jrwt..skrg ni guna garnier light..tp pencuci muka x beli GL..tp beli yg ni..+ toner GPA.

    BalasPadam
  3. Kalau pakai tiap hari xbleh ke?

    BalasPadam
  4. Akak garnier active sesuai dgn perempuan ker lelaki

    BalasPadam
  5. Akak garnier active sesuai dgn perempuan ker lelaki

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...