OOO

Isnin, Januari 02, 2012

Selamat Pulang Anakku

Hari Jumaat lepas akak ke KLIA nak jemput anak.
Puas menunggu barulah tampak kelibat anak akak ni.
Imran terus menerpa masuk bila ternampak kelibat abang dia..
rindu dengan abang dia kot
Sekejap ajer masa berlalu, tup tup dah setahun lebih beliau di sana, 
alhamdulliah akhirnya tamatlah pengajian Russhdi
Doakan agar beliau beliau berjaya pula mendapat kerja

19 ulasan:

  1. tahniah tuk ank kak ina..:-)

    *sori xsempat pegi mjlis tu lak sebb ada urusan kt sini..

    BalasPadam
  2. alhamdulillah selamat anak kak ina sampai ke malaysia...

    gud luck semga cepat dpt qeja...

    BalasPadam
  3. rindu kan bila anak belajar di luar negara, sama spt anak sulung saya kini belajar di Australia. Bila balik tu terasa terubat rindu selama ini...

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah kak ina dah berjaya mendidik anak2 ke tahap yg tinggi.. Tahniah kak.. kena minta tips ni.. hehehe

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum Kak Ina

    Alhamdulillah
    Syukur
    Tahniah

    BalasPadam
  6. salam kenal kak ina. came across ur blog at LG's page.

    Congrats on ur son's completion of study. All the very best in his quest for a suitable job. InsyaAllah, rezeki tu mmg ada, antara cepat atau lambat sahaja.
    Btw, anak akak study course apa dulu?

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah.. mudah-mudahan dia cepat dapat kerja.

    BalasPadam
  8. alhamdulillah..moga cepat dapat kerja..

    salam kenal kak ina

    RAHSIA TRAFIK BLOG TINGGI DI SINI
    http://kedaikasperskyonline.blogspot.com/2011/12/rahsia-trafik-blog-tinggi.html

    BalasPadam
  9. alhmadulillah.semoga dimurahkan rezeki dpt kerja :)

    BalasPadam
  10. alhamdulillah! tahniah utk beliau... didoakan yg terbaik utk rushdi... amin3!!

    BalasPadam
  11. Seronok tengok orang belajar obersi. Yg saya ni alahai tak kesampaian pun. Tp bersyukur apa yg ada skrg. Semoga tercapai apa yg dicita dan tertunailah hasrat di hati rushdi

    BalasPadam
  12. Cepatnya dia dah tamat .Mesti genius ni

    BalasPadam
  13. alhamdulillah.... sementara nak tunggu dapat keje tue... suruh dia jadi blogger la kak....hehehehe

    BalasPadam
  14. seronoknya anak baru balik oberseaaaa.... :)

    BalasPadam
  15. Alhamdulillah, selamat pulang, semoga mendapat kerja yang baik2..InsyaAllah

    BalasPadam
  16. alhamdulillah....selamat dia sampai...

    BalasPadam
  17. baru jer saya baca entri kak g oversea jumpa anak, sekarg dia dah balik..selamat mencari kerja..

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers