OOO

Sabtu, Januari 28, 2012

Wow..Tingginya

Sape suka makan roti tisu?  Akak kurang gemar sebab rasanya yang manis bebeno..
 Imran bolehlah sebab dia budak sekolah rendah lagi
Apa yang dia tenguk pun tak taulah..macam-macam ragam telatah anak akak ni

6 ulasan:

  1. saya baru try mkn semalam..adoii..rangup sgt pastu kalau mkn mmg tak rasa apepun..manis pun ye...baik la roti biasa..

    BalasPadam
  2. Salam kak Ina,
    Azzah tak berapa suka roti kertas ni..

    akak, bgmn nak bgi hadiah GA akak? nak pos ke kak? confirm ke?
    pls sms or pm azzah ya ..

    Thanks

    BalasPadam
  3. ade la makan sekali dua...tak selalu sebab manis kan...

    BalasPadam
  4. Wah tingginya.. Saya suka, kalau makan roti ni mesti nak cicah dengan susu pekat manis. :)

    BalasPadam
  5. kenapa dipanggil 'tisu' ye kak? patutnya roti kon! :)

    BalasPadam
  6. huhu masa azza kecik dulu suka juga, tapi makin lama makin tak suka, macam akak lah sebab manis sangat. gula pun tak hancur kengkadang.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers